Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wczoraj kupiłem 530d 2003r bez DPF skrzynia automat. Dziś wracając z pracy zauważyłem że samochód przy stałej prędkości zaczyna delikatnie się bujać przód-tył. Obroty falują na około dwie grubości wskazówki. Podczas redukcji i zwalniania to samo. Czy możecie mi podpowiedzieć gdzie może tkwić problem...

 

 

viewtopic.php?f=73&t=117891

Opublikowano
Bujanie powodują obroty, jest one delikatne. wczoraj przez 300 km powrotu do domu nic nie było dziś nagle w drodze z pracy do domu wyskoczyło. A turbina? Dodam że mam wyciek oleju od strony turbo, nie wiem czy to uszczelnienie, przewody czy faktycznie turbo puszcza, intercooler cały jest w oleju. Ale o dziwno auto ma kopyto i nie kopci. Aha i dzis po przestoju pod praca i odpaleniu po 8 godzinach tak jakby silnikiem przez pierwsze 10 sekund delikatnie wibrowało. Coś podobnego gdy diesel odpali w mrozy ma przez pierwsze chwile podobne objawy
Opublikowano
Teraz pytanie czysto retoryczne. Jak podłacze komp. to na 100% pokaże co się z tym dzieje. Boje się tego szukania i wymiany po kolei wszystkiego jak mechanicy radzą
Opublikowano
witam ,ja tez bym obstawiał konwerter ,ale trzeba podpiąć pod kompa , nowy konwerter to koszt koło 2ty zł, można zregenerować,pasowało by wymienić olej i filter na skrzyni przy okazji
Opublikowano
Jeśli to konwerter, to jadąc pod górę lub ze stała prędkością ok 100km/h faluje wskazówka obrotomierza , choć nie dodajesz gazu , obroty miedzy 1500 a 2000 , skoki ok 200- 300 obr. Jest pełno tematów o konwerterach na forum , nawet są filmiki z Youtub , jak falują te obroty. Ogólnie bardzo denerwująca przypadłość. Poszukaj tematu i poczytaj to wszystko będziesz wiedział na temat.
sprzedam części do bmw M5 03.2007r.
Opublikowano
konwerter to hula o 500 obr.

http://www.youtube.com/watch?v=RbW5XvFg95g

jak jedziesz 60 km/h to może o 500obr, ja pisałem przy 100km/h.

Z autopsji podaje dane, zależy też jak jest dojechany ten konwerter,

Jeśli chodzi o regeneracje to bym odradzał - wyrzucone pieniądze,

W moim 535d był regenerowany i nawet roku nie wytrzymał.

sprzedam części do bmw M5 03.2007r.
Opublikowano
Czy tylko podpięce pod kompa potrafi zdiagnozowac i stwierdzić że to na pewno ten konwenter. Czy wymiana jest kosztowna i problematyczna? Czy mogę jeszcze na tym jeździć? Jest szansa że może egr, albo coś innego nawala? Jedynie dodam że podczas zmiany biegu 1-2 lub 2-3 samochód delikatnie szarpnie, nie wiem czy to normalne, albo może skrzynie trzeba adaptować, poprzedni właściciele lubili poszaleć.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.