Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Mam problem z moim BMW e39 2.0 B i nigdzie nie mogę nic znajść co mogło by mi pomóc. Mechanicy (a przynajmniej nimi sie nazywaja) tez nie wiedza co moze być przyczyną.

A wiec gdy rano odpale to przez jakąś minute auto chodzi ładnie ale pózniej zaczyna nim trząść i smierdzi benzyna i jest tak przez jakieś 5min dopóki sie nie pojedzie kawałek lub silnik sie nie zagrzeje (w zime potrafi zgasnąć). Wymieniałem świece 2 razy już. samochód miał planowaną głowice, robione zawory bo nie miał ciśnienia na jednym tłoku... bardzo prosze o pomoc.

 

viewtopic.php?f=72&t=117890

Opublikowano
Fajki sa nowe maja ok miesiac a cewki podobno tez sa ok. komp nic nie pokazuje... chyba ze ten w aso pokaze. raz na ok 50-100 zapaleń trzeba dłużej pokręcic zeby odpalił
Opublikowano

dolot wydaje sie byc wporządku... nie widac pęknięc itp.

 

Proszę wszystkich o propozycje co mozna sprawdzic... musze uciekac. zajrzę wieczorem.

Opublikowano

Mi też mówili że cewki są ok okazało się ze 2 były uszkodzone, na początku objawy były podobne jak u Ciebie.

Wymień filtr to groszowe sprawy.

obejrzyj okolice przepływki a nawet możesz ją odkręcić bo często dolot od dołu pęka

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.