Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich na forum mam od nie dawna bmw 520i e28 z 87 r. i auto pali mi jakies 25litrów gazu ekonomizer wskazyje mi ze benzyny tyle samo czy to moze byc spowodowane przez sonde lambda czy tez moze przez cos innego np. przepływomierz jak moge to sprawdzic całokrztałt i przepływomirz jak sprawdzic sonde juz wiem prosze o pomoc
Opublikowano
Według mnie to również sonda mam teraz taki sam problem i już się z nim prawie uporałem a wszystko wina sondy.
TYLKO BMW gg:6314161 tel:509652936 SKYPE: leny-bmw
Opublikowano
ZROBIONE!!!!!!!!! okazało sie ze to nie lambda która tez wymieniłem lecz przepływomierz który zaczoł sie zacierac wystarczlo go troche, wyczyscic, rozruszac, podkrecic sprezynke i chodzi jak nowo narodzony jak by ktos miał podobny problem piszcie lub tel. 512-186-993
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
no niestety okazało sie ze wcale niejest tak słodko!! moje auto wciaz za duzo pali w miescie i tak jest koło 20 a wtrasie jaies 15-17 gazu nie mam pojecia za co sie zabierac wymieniłem sonde, przepływomierz naprawiłem, regulacja na analizatoze ciagle duzo pali anlzator stwierdził ze silnik nie domaga i nie przepala tego co dostaje powiedzieli ze to moze byc wina zapłonu lub zaworów wymieniłem swiece zawory ustawiłem myslicie ze jest to wina kabli wysokiego napiecia? one niesa zbyt dobre to trzeba przyznac ale taka róznica w spalaniu przez kable??? co o tym myslicie??? ja mam jeszcze jedna teoarie zwioazana z dopływem powietrza moze byc nieszczelny a wy jakie macie zdanie??
Opublikowano
no niestety okazało sie ze wcale niejest tak słodko!! moje auto wciaz za duzo pali w miescie i tak jest koło 20 a wtrasie jaies 15-17 gazu nie mam pojecia za co sie zabierac wymieniłem sonde, przepływomierz naprawiłem, regulacja na analizatoze ciagle duzo pali anlzator stwierdził ze silnik nie domaga i nie przepala tego co dostaje powiedzieli ze to moze byc wina zapłonu lub zaworów wymieniłem swiece zawory ustawiłem myslicie ze jest to wina kabli wysokiego napiecia? one niesa zbyt dobre to trzeba przyznac ale taka róznica w spalaniu przez kable??? co o tym myslicie??? ja mam jeszcze jedna teoarie zwioazana z dopływem powietrza moze byc nieszczelny a wy jakie macie zdanie??
Opublikowano
Nieszczelny dolot to nierówne obroty, szarpanie silnika a nic o tym nie wspominasz. Trzeba sprawdzić cały ukł. zapłonowy a nie tylko świece a przede wszystkim sprężanie w cylindrach pewnie silnik ma już konkretny przebieg i większe spalanie tym bardziej, że jest eksploatowany na LPG.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
obroty nie sa zbyt równe to fakt zwłaszcza jesli chodzi o prace silnika na benzynie wtedy jest prawie tragedia a co do instalki jest to nie mozliwe ze to przez nia owszem moze przez jakis elementy jej al;e nie przez to ze jest ona 1 generacji. W czesniej miałem omege 2.0 z gazem tez 1 generacji i wszystko było ok zwłaszcza spalanie paliła ok 12 litrów w miescie na trasie ok 10l była bardzo ekonomiczna!! moje beemka ma juz fuzy przebieg 390tys ale silnik jest ok oleju nie bieze ani kropli! Zrobiłem nia juz 2500km i nie dolałem nic oleju a sprawdzam co 2 dni!!! jesli chodzi o szarpanie to wystepuje na wolnych obrotach np kiedy jade i mam jakies 1500obr nie wzne na którym biegu na kazdym jest tak samo zawsze delikatnie szarpie ale jest to do zniesienia
Opublikowano (edytowane)
Jaki przebieg ma reduktor(y) może nadaje się do regeneracji lub już ktoś go regenerował :D to też ma duży wpływ na spalanie jak również za mały reduktor, źle dobrany mikser, nieszczelności (śmierdzi pod maską) lub wszystko na raz... Edytowane przez Fazer
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
raczej nikt wczesniej go nie regenerował ma juz 5 lat a poprzedni własciciel przez cały czas jezdził tylko po miescie do pracy i z powrotem jakies 5-8 km w jedna strone myslisz ze to moze byc wina parownika??? a co z tymi elewmentami o których muwiłem wczesniej??? a i czy analizator nie wykazał by tego ze parownik jest do dupy?? wykazało ze silnik nie przepala tego co dostaje powiedzieli mi ze to raczej problemy zaplonowe mysle o wymianie kabli WN i dolot guma łaczaca kolektor z przepływka itp. jest u mnie peknieta i poprzedni własciviel obkleił to tasma izolacyjna zauwazyłem to przed chwilą
Opublikowano

Właśnie pisze, że np. zużyty reduktor po prostu puszcza z tego co piszesz zawsze był niedogrzany pewnie mebrany są już sztywne 5 lat to już jest troche dla reduktora tym bardziej, że u nas są zimy to nie Italia :D

Napisz jakie masz wyniki na analizatorze, skoro jest mieszanka za bogata to może reduktor przylewać niekoniecznie jest to winą ukł. zapłonowego :8)

Pęknięty dolot to pewnie efekt detonacji zregenerowany taśmą to pewnie jest przyczyna nierównych obrotów jałowych (nieszczelność dolotu)

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

obroty na gazie sa nawet w miare równe czasem tylko faluja a jesli chodzi o moje wyniki na analizatorze to niestety nie moge znalezc wydruku ale pamietam ze powiedzieli mi ze mam 4 krotnie zwiekrzone HC lbo HP dokładnie niepamietam na wydruku było tego HP czy HC 400 z kawałkiem a smierdzi niestety nie wokolicach reduktora lecz przepływki mam to po przeciwnych stronach auta.

 

a tak wogóleDzieki Fazer za pomoc!!!!!!!! :D wiecej takich na forum by sie przyadało

Opublikowano
Niestety samo HC nic konkretnego nie mówi do pełnego obrazu sytuacji potrzebne jest HC, CO, CO2, O2 i lambda
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
;e nie przez to ze jest ona 1 generacji.

 

A ja uważam że właśnie przez to,śróbą nie wyregulujesz optymalnej mieszanki względem obrotów przy aucie z kompem i elektronicznym wtryskiem ,gazu będzie dostawał tyle ile jest odkręcona!!!

Porównanie miałem w audi 2 takie same silniki 2,3 20V moja ll gen.kolegi l ,moja spalanie 14-15 kolegi 18-20.

Opublikowano

witam mam wyniki analizy spalin

CO 0.04%

CO2 13.6%

HC 463ppm

O2 1.16%

NO 0 ppm

Lambda 1.036

 

moze powiecie mi o co w tym chodzi bo jakos nie dokonca rozumiem

 

dodam ze wymieniłem filterek gazu i najprawdopodobniej kiedy odkreciłem komore filtra uciekł cały gaz z butli gdyz kiedy przełącze na gaz niestety silnik gasnie!!!! Wracając do nierównej pracy silnika wymieniłem jeszcze kopułke jak tylko sprawdze efekty napisze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.