Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam problem z zapalającymi się kontrolkami EML i silnika oraz sporadycznie z czujnikiem poziomu oleju.

 

Błąd jaki wyskakuje to P 1062 - vvt limp home request full stroke position not reached i jakiś jeden dziwny 2a67 - cdkdvest vvt activ

 

czasami pojawia się też błąd P 1052

 

oraz czujnik poziomu oleju

 

Moje pytanie - czy to wiązka się ze mną bawi w chowanego, czy 2 niezależne usterki? Jak przetestować poszczególne części - czujniki poziomu oleju i wałka zmiennych faz rozrządu?

 

Co oznacza błąd P 1052?

 

Sonda lambda raczej nie przekłamuje i wygląda ok:

 

TID 01 - Rich to lean sensor threshold voltage Test:0.575 V

TID 02 - Lean to rich sensor threshold voltage Test:0.575 V

TID 03 - Low sensor voltage for switch time calculation N/A

TID 04 - High sensor voltage for switch time calculation N/A

TID 05 - Rich to lean sensor switch time N/A

TID 06 - Lean to rich sensor switch time N/A

TID 07 - Minimum sensor voltage for test cycle Test:0.190 V - Min:0.005 V - Max:0.385 V

TID 08 - Maximum sensor voltage for test cycle Test:0.720 V - Min:0.480 V - Max:1.005 V

TID 09 - Time between sensor transitions N/A

TID 10 - Sensor period N/A

  • 3 miesiące temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Błąd mówi jasno, że czas reakcji jest opóźniony w zwiazku z czym do wymiany moze być napinacz rozrządu lub zespół regulacyjny. A czujnik poziomu oleju to odrębny temat - do wymiany.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.