Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Wymienilem silnik z 2.5d cr na 3.0d. Dokladnie to wymienilem caly zamkniety slupek silnika (blok, misa, glowica). Wszystkie podzespoy podobno sa takie same. Samochod jezdzi, ale nie ma osiagow takich jak 3.0d. Nie wiem czego moze byc to wina, zmienialem mape paliwa, ale nic nie pomoglo. Wszystko jest sprawne, nie wiem teraz czy to wina mechaniczna czy trzeba cos w komputerze pogrzebac? Chcialbym sie dowiedziec od Was czy wszystkie podzespoly, osprzet od 2.5d cr sa takie same jak do 3.0d? I na co mozna zwrocic uwage, moze juz mieliscie taki problem, moze ktos to robil? Bo jak rozmawiam z mechanikami itp to kazdy ma swoja teorie. Jak juz wymienilem ten motor to chce zrobic, zeby chodzil jak 3.0. Bede bardzo wdzieczny za jakakolwiek pomoc, podpowiedz.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zmieniałeś samą mapę paliwa, czy cały soft?

Zastanawiam się czy turbo nie jest czasem inne, sprawdź w real oem po numerach, jak są takie same w obu przypadkach, to części będą pasowały, jeśli nie, pasuje wymienić.

Ogólnie zajmij sie układem zasilania, wtryski, pompa, i to turbo, to chyba najważniejsze elementy.

Opublikowano
Wymienilem mape paliwa z 2.5d do 3.0d. Podobno w wersjach poliftowych trzeba takze zgrac oddzielnie przeplywomierz? Czy to prawda? Nie jestem mechanikiem, pytam sie wiec, bo nie wiem co z tym zrobic? Wyczyscilem przeplywomierz, chce teraz wyczyscic kolektor dolotowy. Jezeli to nie pomoze zostanie wymiana turbo, przepywomierza, albo nie wiem czego? Wszystko chodzi rowno, ladnie, ale motor wkreca sie tak od 2,5 3tys obrotow.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Aaaa, jak przy przyśpieszaniu nie chce iść więcej jak 3 tyś, to zainteresuj się pompą progową, objawy jej padania tak właśnie wyglądają, auto przy obciążeniu robi się muławe.

Sprawdź jakie ciśnienie robi pompa, jeśli poniżej 3.6 bara, to już słabo.

Opublikowano
Aaaa, jak przy przyśpieszaniu nie chce iść więcej jak 3 tyś, to zainteresuj się pompą progową, objawy jej padania tak właśnie wyglądają, auto przy obciążeniu robi się muławe.

Sprawdź jakie ciśnienie robi pompa, jeśli poniżej 3.6 bara, to już słabo.

Wkręca się nie do 3000 tylko od, więc raczej do regulacji jest turbina. Sprawdź ciśnienie doładowania podczas jazdy, bo pewnie jest z nim coś nie tak.

Opublikowano
turbina do regulacji? Ok. Sprawdze to. Chce powoli wyeliminowac wszystkie usterki, ktore moga prawdopodobnie byc przyczyna tego wszystkiego. Piszcie, moze akurat ktos z Was mi pomoze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.