Skocz do zawartości

[E36 92r] Problem z ogrzewaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jeżdżę BMW E36 1.6 benz/gaz 92rok. Bez klimy. Szukałem na forum podobnych tematów do mojego ale nie znalazłem takiego który mógłby mi pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Liczę na was koledzy. :D

Mam problem z ogrzewaniem. W sumie to trzy problemy.

1. Kiedy włączam ogrzewanie na przednią szybę na "4" to leci oczywiście powietrze ale leci bardzo słabo tak jak bym miał włączone "1" i nie wiem co może być powodem tego. Gdzieś coś zatkane czy co. Sam nie wiem. Byłbym wdzięczny za udzielenie mi odpowiedzi.

2. Kolejny problem jest dokładnie związany chyba z pokrętłem od ogrzewania lub czymś innym, a mianowicie nie działa mi w ogóle ogrzewanie od "1" do "3", a na "4" działa. Co mogę z tym zrobić? :)

3. Ostatnim problemem z ogrzewaniem jest to, że niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły z ogrzewania na twarz ciągle leci zimne (chłodne) powietrze. Na nogi i na szybę po nagrzaniu silnika leci już ciepłe a na twarz wciąż dmucha na zimno.

 

Z góry dziękuje za odpowiedzi. :D

Opublikowano
Kolego wiele razy to omawiane na forum :duh: Do wymiany jeż od regulacji nawiewu znajdujący się nad nagrzewnicą, a zimne na twarz leci zawsze bo tak ma być w tych modelach.
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
Do wymiany jeż od regulacji nawiewu znajdujący się nad nagrzewnicą

Ten jeż co do wymiany to jest powód, że tak słabo wieje na szybę przednią :?:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie!! Poczytaj poszukaj. To co nazywasz ogrzewaniem 1,2,3i 4 to mówszi o biegach wentylatora!!! Jak nie wiesz od czego dane pokrętło jest to raczej masz kiepskie pojęcie o motoryzacji wogule. Pewnie jesteś dzieckiem i zaśmiecasz forum tylko.

Jeśli na 1,2,3 nie działa a na 4 działa to wina jeża. 4 bieg jest podłaczony bezpośrednio do napięcia 12 V, reszta idzie przez opornik, jeż, sterownik itp. które pewnie się spaliło ze starości. Trzeba wymienić i tyle. Koszt nieduży.

Ze nie dmucha to wymień na miłość bosko filtr kabinowy, bo pewnie nie masz bladego pojęcia żę takie coś jest. Jak nie masz klimy to masz w podszybi dwa stożkowe filtry nawiewu. Koszt 50 złotych i godzina roboty, ale przy Twojej wiedzy i chęci do korzystania w wyszukiwarki (naprawde tylko na tym forum temat poruszany z milion razy) sądzę ze lepiej abyś oddał auto do mechanika, bo jak sam bedziesz robiłto tylko sobie bardziej zaszkodzisz, a co za tym idzie, będziesz pisał znowu na forum o czymś co pewnie już dawno napisano!!!!

 

Miłego wieczoru.

 

PZDR>

Opublikowano
TO ŻE SIĘ NIE ZNAM TO CHYBA NIE ROBI WIELKIEJ ROŻNICY, ŻEBY UDZIELIĆ MI RADY?? Obstawiam, że 50% ludzi na forum jest zielona w sprawach BMW. Wiedzą tyle co wyczytali w necie i robią siebie wielkich speców. A forum nie jest tylko do tych którzy się znają na tych sprawach wiec nie rób z siebie wielkiego znawcy od BMW. Są tacy którzy chcą się dowiedzieć danej rzeczy o swoim aucie nawet jeśli się nie znają. Dobra dzięki za odpowiedz, zamykam temat.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie robię z siebie znawcy, bo nim nie jestem. Co wiem to powiem. niepotrzebnie tez sie nie wypowiadam. A Twój przypadek był opisywany na tym forum już kilkanaście razy, wiec warto poczytac najpierw a wtedy popytac co i jak dokładnie.

Powodzenia w naprawie.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.