Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po wymianie Paska klinowego zaczął mi skakac na obrotach jak chodził na benzynie do 1500 obr a na gazie trzymał cały czas 2000tys obrotów i tak jezdziłem wiadomo przez to troche wiecej palił...minął tydzien i miałem strzal gazu przez to po tym strzale chodził tylko na benzynie ale do 3500tys obrotów potem gasła więc żeby nie zgasła musiałem pulsacyjnie dodawć gazu i strzelał mi w tłumiku jak ją zgasiłem to tylko teraz odpala i gaśnie od razu...

 

 

Sprawdzałem czujnik Wału i wałka rozrządu wymieniałem kolektor ssący silniczek krokowy cewki świece przepływomierz i komputer wszystko od kolegi z jego działającego silnika .. :cry: podłaczałem dwa razy pod kompa i wykazało bład 26 jednostki kontrolnej .. coś z napięciem ... w tym pierwszym wykazało coś z sonda ale nawet jakby sonda była walnieta to by odpalił..

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Mam problem... tak jak w temacie z czujnikiem wałka rozrządu... Moja becia miała strzał gazu II gen nie mogłem jej odpalić, odpalała i gasła jak miałem podłączony czujni wałka w tej chwili mam go odłączone i bmw chodzi nawet jeździ ale jest mulista i nie równo chodzi. Czujnik wałka jest dobry sprawdzałem u kolegi on mój ja jego i jego beta normalnie pracuje ...

 

Pomocy jakie mogą być przyczyny tego..Proszę o Pomoc!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.