Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Instalacja w aucie to zwykły najprostszy 8-letni gaz na przegazówke z lambda BINGO-S.4 Odkąd kopiłem autko jakieś 3 miesiące temu zdarzały się co jakiś czas wystrzały gazu jednak teraz sprawa się nasiliła, zawsze przy ruszaniu bądź na drugim biegu wali i to ostro. Mam założony anty wybuch mimo to jest to cholernie uciążliwe, wraz z filtrem powietrza wywala odmy na silniku i trzeba to wszystko składać do kupy. Z braku czasu nie miałem kiedy odwiedzić gazownika i ruszałem sobie na benzynie potem przelanczalem na gaz i hulało jednak od wczoraj lampka w aucie tylko miga na czerwono i nie przelancza. byłem u gazownika to bez oglądania stwierdził ze to na pewno cała Lambda System do wymiany. Czytałem na forum ze sekwencja w tym aucie jest bardziej wskazana ile kosztowałoby rozszerzenie obecnej na ta drugiej generacji?
Opublikowano

z starej instalacji tylko butla ci zostaine i weze nic wiecej

a sonde i tak bedziesz musiał wymienic wg mnie nie warto montowac sekwencji teraz wymien sonde podjedz na kabel niech ustawi instalacje koszt max 30zł

sonda 50 uzywka i smigaj na niej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Marko, dlaczego uważasz ze nie warto montowac sekwencji. Jesli kolego zamierza pojeździćwiecej tym samochodem, to jak najbardziej dawaj sekwencje. Powinno 1500 starczyc.

Na sekwencji będzie mniej palił, nie ma ryzyka wystrzałów. Łatwiejszy do poprawnej regulacji.

Wymien świece i przewody bo pewnie one odpowiadają za wystrzały gazu.

 

PZDR>

Opublikowano

jeżeli masz silnik m43 to radził bym ja przerobić na sekwe. U mnie było to samo, zamiana świec kabli, cewki nic nie dawało, za nowa sekwencje zaplaciłem 1300zł ze starej instalacji pozostała tylko butla. od tamtej pory zero problemów i spalanie mniejsze 9.5-10 l /100 w cyklu mieszanym na oponach 225/45/17.

A jeżeli chodzi o sondę to moja instaacja jezdziła 3 miesiace bez sondy i nie było problemów.

Opublikowano

poki co nie mam kasy zeby wymieniac cala instalacje po nowym roku sie pomysli czyli na ta chwile powinienem zamowic sobie sterownik:

http://allegro.pl/kme-bingo-s4-sam-komputer-centrala-sterownik-nowy-i2633237411.html

i isc z nim na regulacje czy sprobowac isc z tym starym jeszcze moze jemu sie cos poprzestawiało.

a świece swoja droga trzeba wymienic tylko czy wystarcza same swiece czy z przewodami wlacznie a z tego co sie orientuje swiece lajt bo dam 100zł ale za same przewody gosc powiedzial mi 350 i to juz nie bylo takie mile. Wkońcu jak to mówia BedzieszMiałWydatki-BMW hehe

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak chcesz raz i dobrze to rób wszystko...Przewody można jeszcze ocenić czy w nocy nie świecą. Jak nie to jeszcze pożyją.

 

PZDR>

Opublikowano
jesli ktos daje rady ze nie warto inwestowac w sekwencje to nie sluchajcie takich osob mam bmw e36 sedana 115psi z gazem kme diego3 i jestem bardzo zadowolony bardzo bardzo motor mam m43 jeszcze nie mialem strzalu w kolektor ani razu malo pali gaz i pb 95 sam ustawialem przeplywomierz klapkowy wymienilem lambde teraz pali 7.4l /100km wydaje mi sie ze niezle wazne w instalacji jest dobre skakibrowanie listwy gazowej ustawienie nachylenia czasow wtrysku nie zawsze optymalne jest to co program nam mowi czas przelaczania pojedynczego emulatora i temperatura przejscia z pb na lpg 40 stopni celsiusza to optymalna temperatura gazu i na instalacji sekwencji przedewszystkim brak niekontrolowanych strzalow w kolektor dbac trzeba tylko o olej filtry swiece raz na 100.000km wymiena kable mam od poczatku te same nie zmienialem ich nigdy koszt instalacji dosyc szybko sie wraca mi sie wrucil po 2 latach urzytkowania 6 razy bylem we francji pod tuluza to 2500km w jedna strone paliwo juz u nas kosztuje okolo5.5zl a gaz 2,62 to jest ruznica a po prawidlowej regulacji nie czuc ruznicy w mocy wiec poco dawac zerowac koncernom na naszych kieszeniach mam znajomego co montuje i serwisuje lpg jest bdb naprawde bdb
jedynakk
Opublikowano
jesli ktos daje rady ze nie warto inwestowac w sekwencje to nie sluchajcie takich osob mam bmw e36 sedana 115psi z gazem kme diego3 i jestem bardzo zadowolony bardzo bardzo motor mam m43 jeszcze nie mialem strzalu w kolektor ani razu malo pali gaz i pb 95 sam ustawialem przeplywomierz klapkowy wymienilem lambde teraz pali 7.4l /100km wydaje mi sie ze niezle wazne w instalacji jest dobre skakibrowanie listwy gazowej ustawienie nachylenia czasow wtrysku nie zawsze optymalne jest to co program nam mowi czas przelaczania pojedynczego emulatora i temperatura przejscia z pb na lpg 40 stopni celsiusza to optymalna temperatura gazu i na instalacji sekwencji przedewszystkim brak niekontrolowanych strzalow w kolektor dbac trzeba tylko o olej filtry swiece raz na 100.000km wymiena kable mam od poczatku te same nie zmienialem ich nigdy koszt instalacji dosyc szybko sie wraca mi sie wrucil po 2 latach urzytkowania 6 razy bylem we francji pod tuluza to 2500km w jedna strone paliwo juz u nas kosztuje okolo5.5zl a gaz 2,62 to jest ruznica a po prawidlowej regulacji nie czuc ruznicy w mocy wiec poco dawac zerowac koncernom na naszych kieszeniach mam znajomego co montuje i serwisuje lpg jest bdb naprawde bdbj edynakk
jedynakk
Opublikowano
jesli ktos daje rady ze nie warto inwestowac w sekwencje to nie sluchajcie takich osob mam bmw e36 sedana 115psi z gazem kme diego3 i jestem bardzo zadowolony bardzo bardzo motor mam m43 jeszcze nie mialem strzalu w kolektor ani razu malo pali gaz i pb 95 sam ustawialem przeplywomierz klapkowy wymienilem lambde teraz pali 7.4l /100km wydaje mi sie ze niezle wazne w instalacji jest dobre skakibrowanie listwy gazowej ustawienie nachylenia czasow wtrysku nie zawsze optymalne jest to co program nam mowi czas przelaczania pojedynczego emulatora i temperatura przejscia z pb na lpg 40 stopni celsiusza to optymalna temperatura gazu i na instalacji sekwencji przedewszystkim brak niekontrolowanych strzalow w kolektor dbac trzeba tylko o olej filtry swiece raz na 100.000km wymiena kable mam od poczatku te same nie zmienialem ich nigdy koszt instalacji dosyc szybko sie wraca mi sie wrucil po 2 latach urzytkowania 6 razy bylem we francji pod tuluza to 2500km w jedna strone paliwo juz u nas kosztuje okolo5.5zl a gaz 2,62 to jest ruznica a po prawidlowej regulacji nie czuc ruznicy w mocy wiec poco dawac zerowac koncernom na naszych kieszeniach mam znajomego co montuje i serwisuje lpg jest bdb naprawde bdbjedynakk
jedynakk
Opublikowano
jesli ktos daje rady ze nie warto inwestowac w sekwencje to nie sluchajcie takich osob mam bmw e36 sedana 115psi z gazem kme diego3 i jestem bardzo zadowolony bardzo bardzo motor mam m43 jeszcze nie mialem strzalu w kolektor ani razu malo pali gaz i pb 95 sam ustawialem przeplywomierz klapkowy wymienilem lambde teraz pali 7.4l /100km wydaje mi sie ze niezle wazne w instalacji jest dobre skakibrowanie listwy gazowej ustawienie nachylenia czasow wtrysku nie zawsze optymalne jest to co program nam mowi czas przelaczania pojedynczego emulatora i temperatura przejscia z pb na lpg 40 stopni celsiusza to optymalna temperatura gazu i na instalacji sekwencji przedewszystkim brak niekontrolowanych strzalow w kolektor dbac trzeba tylko o olej filtry swiece raz na 100.000km wymiena kable mam od poczatku te same nie zmienialem ich nigdy koszt instalacji dosyc szybko sie wraca mi sie wrucil po 2 latach urzytkowania 6 razy bylem we francji pod tuluza to 2500km w jedna strone paliwo juz u nas kosztuje okolo5.5zl a gaz 2,62 to jest ruznica a po prawidlowej regulacji nie czuc ruznicy w mocy wiec poco dawac zerowac koncernom na naszych kieszeniach mam znajomego co montuje i serwisuje lpg jest bdb naprawde bdbjedynakk
jedynakk
Opublikowano
teraz pali 7.4l /100km wydaje mi sie ze niezle

Wynik rewelacja, moja pali 11 l gazu, a mam ten sam silnik 115KM, trochę słaby jak na to auto.

Opublikowano
teraz pali 7.4l /100km wydaje mi sie ze niezle

Wynik rewelacja, moja pali 11 l gazu, a mam ten sam silnik 115KM, trochę słaby jak na to auto.

no wynik rewelacja :lol: ja mam instalacje włożoną 2 generacji po nagrzaniu sama sie przełącza auto w automacie! również m43

spalanie 8,3 przy oponach 185 teraz załozyłem 205 i wzrosło na 9

a nie mysle o sekwencji :duh: zero problemow z gazem

a rady typu nie warto wkładać sekwencji są bardzo proste ile jezdzisz rocznie ?

w jakim stanie jest twoje auto ? bo jak ktos jezdzi 500km miesiecznie plus auto ma wiele bolączek do naprawy to wiadomo

nie warto wkładać lepiej sprzedac i te 1500 dołożyc do kupki na nowe auto ja robie 10-12 tys miesiecznie !

auto stale jest w trasie i nie mam zamiaru wkładać sekwencji ile zaoszczędze 5 8 zł na 100km ? na dzien dzisiejszy jestem przeciwny

ale to oczywiscie moje prywatne zdanie wielu znajomych brało auta bez gazu dopiero potem wkładali gaz i na 15 - 12 tego żałuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.