Skocz do zawartości

E34 M50B20 brak hamulców na tylnej osi


przemo23

Rekomendowane odpowiedzi

Jak tarcza mocno skorodowana lub ma tak zwany duzy rant to wymien ale znim to zrobisz to proponuje na poczatek kupic plyn hamulcowy i odpowietrzyc uklad hamulcowy ,moze sie poprawi :wink:

A bym zapomnial ,a klocki hamulcowe tam masz jeszcze ? :wink:

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam

po rozebraniu nic tam nie chodzi , sama rdza , nic nie da się ruszyć , czy lepiej wymienić na inne zaciski czy sie bawić w rozbieranie moich ???

co powiecie na takie coś ???

http://moto.allegro.pl/zaciski-hamulcowe-tyl-bmw-e34-nowe-i2681379781.html

http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry pomysł.

 

Można się bawić w regenerację samemu jeśli ma się czas i miejsce ale nie ma gwarancji że za chwilę nie zacznie ciec płyn lub znów nie zaatakuje korozja.

 

Jeżeli sprzedający ma dobre opinie to warto się tym zainteresować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DOT4, a co do konkretnej firmy to kup jakiejś znanej albo oryginał BMW. Myślę, że 1litr powinien wystarczyć - u mnie wystarczyło.

Brodi-zwarcie ja bym nawet powiedział, że nie tylko warto się tym zainteresować, ale i warto kupić. Gdybym nie miał innych rzeczy do zrobienia w samochodzie to byłem zdecydowany na zakup tych zacisków na tył i przód. Niestety miałem inne wydatki (zawieszenie-lemforder, nowe opony-dunlop, tarcze i klocki z tyłu i przodu-ATE) więc trochę kasy poszło. A że mam miejsce do napraw i trochę chęci, to zregenerowałem je sam. Fakt, że trochę pracy było przy tych 4 zaciskach, ale teraz chodzą rewelacyjnie, tłoczki można wciskać palcami. Co do ryzyka, że zaczną ciec...no cóż zrobiłem wszystko tak jak trzeba,uszczelki wymienione, odpowietrzniki też, wszystko przesmarowane jak należy, pożyjemy zobaczymy...na razie kilka miesięcy mam spokoju, a i spalanie spadło. :D

Co tu dużo gadać, gdybym miał jeszcze wolnych 5 stówek to miałbym również zaciski od tego gościa, bo z tego co pisze to są piaskowane i malowane proszkowo. Z dugiej strony, satysfakcja z wykonanej roboty samemu - bezcenna :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.