Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

tak jak w temacie

mam bardzo słabe albo wogóle nie mam hamulca na tylnej osi (jak spojrzę na tarczę to jest przyrdzewiała ), na przegladzie tez mi to powiedziano

co to moze być

http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
Opublikowano

Jak tarcza mocno skorodowana lub ma tak zwany duzy rant to wymien ale znim to zrobisz to proponuje na poczatek kupic plyn hamulcowy i odpowietrzyc uklad hamulcowy ,moze sie poprawi :wink:

A bym zapomnial ,a klocki hamulcowe tam masz jeszcze ? :wink:

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

Opublikowano

1. Zbyt cienka tarcza hamulcowa

2. Zużyte klocki

 

jeżeli nie to:

3. Zapieczone tłoczki. I to się wiąże z wymianą płynu + komplet naprawczy uszczelek.

 

Bez rozebrania nie da się jednoznacznie stwierdzić co jest nie tak.

Opublikowano
dzieki koledzy , klocki i tarcze to nie sa bo zmieniałem ostatnio , czyli pewnie te tłoczki
http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

dobry pomysł.

 

Można się bawić w regenerację samemu jeśli ma się czas i miejsce ale nie ma gwarancji że za chwilę nie zacznie ciec płyn lub znów nie zaatakuje korozja.

 

Jeżeli sprzedający ma dobre opinie to warto się tym zainteresować.

Opublikowano
powiedzcie mi jeszcze jaki płyn hamulcowy najlepiej kupić i ile wchodzi w cały układ hamulcowy
http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
Opublikowano

DOT4, a co do konkretnej firmy to kup jakiejś znanej albo oryginał BMW. Myślę, że 1litr powinien wystarczyć - u mnie wystarczyło.

Brodi-zwarcie ja bym nawet powiedział, że nie tylko warto się tym zainteresować, ale i warto kupić. Gdybym nie miał innych rzeczy do zrobienia w samochodzie to byłem zdecydowany na zakup tych zacisków na tył i przód. Niestety miałem inne wydatki (zawieszenie-lemforder, nowe opony-dunlop, tarcze i klocki z tyłu i przodu-ATE) więc trochę kasy poszło. A że mam miejsce do napraw i trochę chęci, to zregenerowałem je sam. Fakt, że trochę pracy było przy tych 4 zaciskach, ale teraz chodzą rewelacyjnie, tłoczki można wciskać palcami. Co do ryzyka, że zaczną ciec...no cóż zrobiłem wszystko tak jak trzeba,uszczelki wymienione, odpowietrzniki też, wszystko przesmarowane jak należy, pożyjemy zobaczymy...na razie kilka miesięcy mam spokoju, a i spalanie spadło. :D

Co tu dużo gadać, gdybym miał jeszcze wolnych 5 stówek to miałbym również zaciski od tego gościa, bo z tego co pisze to są piaskowane i malowane proszkowo. Z dugiej strony, satysfakcja z wykonanej roboty samemu - bezcenna :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.