Skocz do zawartości

320i M50 VANOS Problem z srubami korektora wydechowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam ogromny problem z odkreceniem srub laczacych korektor wydechowym z druga czescia wydechu/rury wydechowej...

Mianowicie przy okdrecaniu tych ze srub zerwalem glowy... zostaly szpilki tyle ze ledwo naloze nakretke ( szpilka nie wychodzi po za nakretke, jest mneij wiecej w polowie ) Pobowalem roznych sposobow, Namaczalem to wd40, rzadkim olejem nadspawywalem nakretke probowalem odkrecic... niestety zamiast odkrecic czy tez spaw na nakretce puscic to pekala jeszcze bardziej szpilka z ta nakretka, Rozgrzewalem to palnikiem ( propan-butan ) i nic...

Znacie moze jakies sposoby oprocz rozrwiercenia ?

Opublikowano
Niema innej metody jak rozwiercenie tylko jest mały problem strasznie twarde szpilki porządne wiertło i powinno się udać
Opublikowano
Niestety wierce od rana te korektory, wierce tytanowymi cebetowymi wiertlami ( 30-40 zl .szt ) i juz zaczynaja piszczec i sie tepic.. Najgorsze jest to ze wiercac wiertlo ucieka z szpilki w korektor czego rezultatem jest przesuniety otwor o kilka mm. Jak myslicie jak rozwierce delikatnie na wieksza srednice otwory w tych " lapach" juz od wydechu by sie jakos pokryly te przesyniete otwory to bedzie wydmuchiwac uszczelke na laczeniu ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To się nazywa kolektor.Co do większej średnicy rozwiercenia to możesz stwierdzić przykładając nowe uszczelki do kolektora.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Problem roziwazany. Porzadny palnik acetylenowo-tlenowy zalatwil sprawe.

Tam gdzie zostaly jeszcze szpilki to nadspawalem nakretke i rozgrzalem szpilke do czerwonosci potem delikatnie nie szarpiac odkrecalem. Tam gdzie szpilka byla zerwana na rowno z kroektorem lub gdzie byly juz wczesniej wywiercone przezemnie otwory ( ktore byly przesuniete delikatnie wzgledem orginalu ) To palnikiem wypalilem ta szpilke do konca i nastepnie nagwintowalem na nowa srube. Wszystko szczelnie i cicho teraz pracuje ;)

 

Mam jeszcze jeden problem wyskakuje mi kontrolka Oil Service, olej wymienailem tydzien temu. Powie mi ktos jak skasowac ta kontrolke ?

Opublikowano

http://imageshack.us/a/img838/4655/resetservicelightindica.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Lampka kontrolna wymiany OLEJU.

 

Włączyć zapłon.drzwi zamknięte

Podłączyć kontrolkę do pinu 7 w złączu diagnostycznym oraz masy pojazdu.

Złącze diagnostyczne znajduje się przy obudowie lewego lub prawego amortyzatora, lub na podszybiu pod klapą.

Po 4 sek. zapala się 5 zielonych diod kontrolnych w liczniku.

Wyłączyć zapłon.

 

Lampka kontrolna INSPEKCJI.

 

Włączyć zapłon.

Podłączyć kontrolkę do pinu 7 w złączu diagnostycznym oraz masy pojazdu.

Złącze diagnostyczne znajduje się przy obudowie lewego lub prawego amortyzatora, lub na podszybiu pod klapą.

Po 12 sek. zapala się 5 zielonych diod kontrolnych w liczniku.

Wyłączyć zapłon.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.