Skocz do zawartości

Swap silnika z 523i -> 528i. Problem z mocą i kopceniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bagor jeżeli twoim zdaniem nie jest idealnie to jakie powinny być tego objawy? Zasięgnąłem opinii w dwóch niezależnych warsztatach i sprawdziłem silnik chyba od każdej strony i wszystko jest ok. Nie palą się żadne kontrolki, mam subiektywne odczucie, że teraz autko lepiej się zbiera niż na poprzednim motorze, nie bierze oleju, spalanie w normie(jak na razie), pracuje równo i cicho, na gaz przełącza się bez problemu. Mówię jak jest. Jeżeli to nazywasz kulaniem to ja na prawdę z całego serca życzę innym ludziom żeby ich auta się w minimalnym stopniu kulały jak moje:) Jestem zadowolony bo moja Beti dostała drugie życie i sprawuje się jak na razie lepiej niż przed awaria.

P.s następnym razem sarkazm i ironię zachowaj dla siebie, bo nie jest to ani śmieszne ani mądre. Nikt nie ma monopolu na prawdę i rację w danym temacie. Forum służy temu aby konfrontować różne opinie, a nie narzucać innym swój punkt widzenia. Nie wątpię, pewnie jesteś o wiele lepszym specem od elektroniki w bmw niż ja. Jestem świadom swojej wiedzy i umiejętności dlatego oddałem autko do dwóch różnych warsztatów aby mi ją dokładnie sprawdzili bo nie ufałem sobie w 100%. Jakby nie dzieliło nas kilkaset km to pewnie skorzystał bym z twoich usług. Pozdrawiam

Opublikowano
koledzy naleza pochwaly :cool2: jesli chodzi o sterownik to mialem podobny przypadek (525TD --> 525TDS), drugi ma o 28 konikow wiecej, jedyna roznica to byla turbosprezarka i intercooler. Sterownik wogole nie widzial z czym ma do czynienia, robil swoje... mimo to, ze caly czas pokazuje 525TD ale auto wyraznie ma wiecej mocy zwlaszcza w gornym zakresie obrotow :mrgreen: Nie wiem z jakiego roku kolega ma auto, ale nowsze sterowniki (z pamiecia typu flash) to wogole juz ameryka, mozna w nich praktycznie wszystko zmieniac.... pozdrawiam, i jeszcze raz dla kolegi pochwala :cool2:
Opublikowano

bo błąd Ci nie wyskoczy. Koledze pewnie chodzi o mapy nawet tym się profesjonalnie zajmuje. Zapewne na oryginalnych gratach od 2,8 wszystkie osiągi będą lepsze. Warsztaty pewnie podłączyli auto do kompa sprawdzali czy nie siedzi jakiś błąd i tyle.

 

Co do spalania oleju to gdybyś po 300km zobaczył że coś ubywa to był by niezły szrot. :mrgreen: Sprawdź olej po 2-3 tys wtedy możesz się wypowiedzieć :)

Opublikowano
bo błąd Ci nie wyskoczy. Koledze pewnie chodzi o mapy nawet tym się profesjonalnie zajmuje. Zapewne na oryginalnych gratach od 2,8 wszystkie osiągi będą lepsze. Warsztaty pewnie podłączyli auto do kompa sprawdzali czy nie siedzi jakiś błąd i tyle.

 

Co do spalania oleju to gdybyś po 300km zobaczył że coś ubywa to był by niezły szrot. :mrgreen: Sprawdź olej po 2-3 tys wtedy możesz się wypowiedzieć :)

 

Niezły szrot to mało powiedziane by było. Mój sąsiad ma golfa z niby 200kkm przebiegu i bierze mu 1,5l na 1000km i mówi, że silnik igła jak tylko tyle bierze hehe :D To po co wymienia olej po 15kkm jak ten co ma w silniku to nowy hehe :D

Opublikowano
bo błąd Ci nie wyskoczy. Koledze pewnie chodzi o mapy nawet tym się profesjonalnie zajmuje. Zapewne na oryginalnych gratach od 2,8 wszystkie osiągi będą lepsze. Warsztaty pewnie podłączyli auto do kompa sprawdzali czy nie siedzi jakiś błąd i tyle.

 

Co do spalania oleju to gdybyś po 300km zobaczył że coś ubywa to był by niezły szrot. :mrgreen: Sprawdź olej po 2-3 tys wtedy możesz się wypowiedzieć :)

 

Pewno, że się wypowiem ale potrzebuję 2-3 miesięcy żeby tyle przejechać... poprzedni silnik brał ok 0.5l na 200-300 km(jak nie więcej). Jeżeli ktoś by miał jakieś pytania na temat przekładki silnika to chętnie pomogę :) Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.