Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

 

mam problem niestety przy komorze wydechowej jest albo nieszczelnosc albo jest pekniecie, autko szczegolnie jak jest zimne wyrzuca spaliny pod maske, i pyrka jak traktor. mechanik potwierdzil ze wylot przepuszcza. jak to tylko ta uszcelka to pol biedy. z gory pekniecia nie widac.

 

moje pytanie: jak to najlepiej i tanio rozwiazac (oczywiscie jesli jest pekniecie), z tego co wiem w moim modelu katalizatory i ta komora to jedna czesc wiec o taniej wymianie nie ma mowy. spawac to? czy szukac uzywanej? ktos juz mial podobny problem.

 

dzieki za sugestie

pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

niech mit ktos poradzi, znalazlem na internecie nowa komore wydechowa ale bez tych dwoch katalizatorow zaraz na poczatku. sprzedawca nie potrafil mi powiedziec czy moga wystapic jakies problemy ze wzgledu na to iz ta druga sonda ktora jest za katami bedzie dawac zle wartosci do komputera. co wy o tym sadzicie? nowe katy nie wchodza w gre, jesli chodzi o uzywane to tez mi sie to nie widzi. jak to jest z glosnoscia silnika bedzie o wiele glosniejszy bez katow?

pzdr

Opublikowano
Odczyt z drugiej sondy będzie miał negatywny wpływ na pracę jednostki w 99%, ponieważ skład spalin będzie nie odpowiedni, co do głośności bez katów to tragedii nie ma,ale jeśli zastąpisz kata zwykłą rurą czy przelotem innego typu dostaniesz gratis metaliczne dzwonienie. Niezbyt miłe dla ucha przy nieco większych obrotach
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
no to musze je zostawic i cos innego wymyslic bo to co napisales nie bardzo mi pasuje. myslalem ze ta druga sonda jest do sprawdzania sprawnosci katalizatora i te dane komputer pokazuje jak sie tego szuka ale nie wiedzialem ze moga miec wplyw na prace silnika, bo ze ta pierwsza sonda przed katem ma to wiem. no nic w czwartek jade do mecha moze cos poradzi, moze to tylko uszczelka pomiedzy kolektorem a blokiem.
Opublikowano
Kolego poszukaj na alledrogo lub jebaju takiego wynalazku jak "eliminator sondy", wiem że dużo osób stosuje taki trik w nowszych motocyklach gdzie przerabiają wydechy. Po zmianie układu wydechowego podpina Się taki eliminator, który podaje do kompa fałszywe dane, że wszystko jest OK. Może znajdziesz takie cudo do BMW :norty:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

dzieki koledzy za sugestie i pomoc ale zdecydowalem sie za namowa mechanika na zdjecie komory i jej pospawanie. koszt nie maly bo doszla jeszcze do tego uszczelka pomiedzy blokiem a komora, a poza tym duzo roboty przy zdjeciu tej komory.

co na pewno mnie przekonalo to to ze przy ominieciu dwoch katalizatorow caly ten syf idzie w ten dalszy kat. i predzej czy pozniej ( a raczej predzej) jego tez szlak trafi wiec nastepny koszt. a druga sprawa metalowy dzwiek przy wejsciu na obroty to naprawde bardzo by mnie bolalo bo uwazam ze dzwiek rzedowej 6 jest tez tak unikatowy i szkoda go popsuc.

silnik pracuej o wiele spokojniej, pozbylem sie pewnego typu szarpania, ktorego nikt nie mogl zlokalizowac a poza tym spokojniejsza praca silnika na zimnym.

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.