Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak dla mnie masz problem z przepływomierzem może adaptacja za pomocą DISa pomoże. Dodatkowo zrobił bym czyszczenie zaworu EGR i wyłączył bym go programowo.
Opublikowano
Dzieki za sugestie ,tez mialem wrazenie jakby cos bylo nie tak z przeplywka widzac strasznie "rozchwiane" wartosci ,EGR mozna raczej wykluczyc jest czysty (sprawdzone)
Opublikowano

To zaślep ten EGR lub wyłącz programowo ( to rozwianie sugeruje bo wtedy on działa aby dogrzać silnik a po przekroczeniu 75s stopni zamyka się i nie działa) auto jest wtedy żwawsze od dołu i spada tez spalanie przy spokojnej jeździe.

Co do przepływomierza to najpierw zrób adaptację a jak to się będzie powtarzać to trzeba będzie go wymienić.

Opublikowano

Zaczne od poczatku probowalem z adaptacja przeplywomierza niestety nie powiodlo sie wychodza bledy jakies w Dis-ie ,niebardzo potrafie to ogarnac ,przeszedlem do innego etapu sprawdzilem Disem cisnienie przed Dpfem a pozniej Air mass system,Ddf wypadl calkiem w porzadku wedlug mojej opinii (amatora) ,pozniejszy test nie wypadl juz tak pomyslnie na koncu wykazal blad EGR szukalem nieszczelnosci etc.. ale wszystko wydaje sie byc na miejscu,poza samym EGR ktory nigdy nie otwiera sie ani nie zamyka ,mam pytanie kiedy EGR pownien otwierac przepustnice tzn.w jakie warunki powinny byc spelnione

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=5g--eqhnoFE

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.