Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem zamontowalem gaz do mojej bm-ki ( e36 rocznik 1993, 6 cylindrów) wszystko chodziłoby dobrze gdyby nie problem z tym że czasami przy odpaleniu potrafi mi strzelic, zaczeło tak robić po tym jak zamontowałem instalacje gazową. Może ktoś wie czym to może być spowodowane ?? Ps. świece wymieniłem na nowe ale nic nie pomogło
Opublikowano
za kazdym raze tak masz? czy np za drugim bo za pierwszym odpalasz na benzynie?U mnie potrafi strzelic jak:1 odpalam auto na benzynie przełanczam na gaz przejezdzam krotki odcinek i gasze go wtedy na 100% strzeli nie wiem czemu :roll:
Opublikowano
Nie wiem jak Macie zamontowane te instalacje gazowe, ale u mnie od założenia gazu tj. rok temu nie strzeliło ani raz, nawet przejechałem raz na świecach ponad 17 tyś km i nic, a auto spisuje się wręcz rewelacyjnie. Wina może leżeć w źle dostrojonej instalacji, lub poprostu któraś z cewek już się kończy i ma jakięś przebicia. Ja swojej dziewczynie też ma bmw z takim motorem jak mój i też jej strzelało, wyciągałem wszystkie cewki pojedynczo i zastępowałem swoimi i tak na przemian aż znalazłem wadliwą cewkę i po strzelaniu. Radze spróbować jest troszke pracy ale się opłaciło.
Opublikowano
tylko ze moje swiece sa dobre maja ok 5 tyś ,cewki też sa ok.Ja sprawdzałem a potem gaziarze zaczeło sie to robic po regulacji :mad2: i dzieje sie tylko na zimnym i przy odpalaniu na benzynie!(po krotkiej jezdzie na gazie).Wyglada tak jakby sie tam gazu nazbierało :roll: moze wina tego byc krokowy :?:
Opublikowano
To nie wiem co jest tego przyczyną nie jestem "gazownikiem", a może zostaje niespalony gaz i to jest tego przyczyną.
Opublikowano
ale najpierw robi sie cos takiego odpalam na benzynie(po krotkim postoju i jezdzie na gazie) silnik leko strzeli(raz zdarzył mi sie mocny strzał)auto odpala obroty faluja wkreca sie na 1500 obr potem maleja do 400 (albo i nizej) a potem juz ok :roll: moge przełanczać na gaz.Dodam ze nigdy indziej nie strzela moge go przełaanczac na gaz odrazu po odpalaniu nawet jak jest -20
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Strzelanie jest normalnym objawem a spowodowane jest zbyt bogata mieszanka przy zapalaniu. Dzieje sie tak najczesciej kiedy zapalamy silnik na bezynie po krutkim postoju - wtedy w kolektorze jak rownierz w instalacji gazowej pozostaje jeszcze gaz ktory nie zdarzyl sie ulotnic. Silnik zasysa wtedy razem z powietrzem resztki gazu ktory wybucha w kolektorze. Moze niezbyt profesjonalnie to opisalem. Zeby wyeliminowac ten problem zalozona powinna byc specjalna instalacja pozwalajaca pracowac silnikowi po wylaczeniu zaplonu do czasu wypalenia gazu. Tlumaczyl mi to cieszacy sie bardzo dobra opinia gazownik. W tych silnikach powinno sie takie cos znajdowac przy kazdej instalacji gazowej z mieszalnikiem. Koszt takiego rozwiazania to okolo 200 zl
Opublikowano
Zeby wyeliminowac ten problem zalozona powinna byc specjalna instalacja pozwalajaca pracowac silnikowi po wylaczeniu zaplonu do czasu wypalenia gazu. Tlumaczyl mi to cieszacy sie bardzo dobra opinia gazownik. W tych silnikach powinno sie takie cos znajdowac przy kazdej instalacji gazowej z mieszalnikiem. Koszt takiego rozwiazania to okolo 200 zl

 

Konkretnie chodzi o jakieś urządzenie które dopala resztki gazu pozostające w kolektorze po zgaszeniu silnika właśnie po to żeby uniknąć strzałów przy rozruchu auta.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
Panowie wyśmiejecie mnie ale jak sie objawia to strzelanie. Mam gaz od 8 miesięcy idziała mi bez zarzutu(m-40 1,8, instalka 2 generacji), i nie wiem jak strzela to jest jakich odgłos czy jakoś sie samochód dziwnie zachowuje, np: gaśnie???
Opublikowano
W mojej beci e30 320i potrafi tak strzelić ze odrywa dekiel od przepływki.Teraz jest zamontowany na gumie krawieckiej- w razie strzału dekiel powraca.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jeżeli chcecie żeby dopalało wam gaz aż do uduszenia samochodu to wystarczy do elektrozaworu na reduktorze dołączyć dodatkowy wyłącznik rozłączający go.Dojeżdżacie na miejsce,wyłączacie wyłącznik,elektrozawór odcina dopływ gazu a pozostały w reduktorze gaz wypala się do końc aż auto zgaśnie-koszt 10 zł a pozostałe 190 można przepić z kolegami :D
Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano
Zeby wyeliminowac ten problem zalozona powinna byc specjalna instalacja pozwalajaca pracowac silnikowi po wylaczeniu zaplonu do czasu wypalenia gazu. Tlumaczyl mi to cieszacy sie bardzo dobra opinia gazownik. W tych silnikach powinno sie takie cos znajdowac przy kazdej instalacji gazowej z mieszalnikiem. Koszt takiego rozwiazania to okolo 200 zl

 

Konkretnie chodzi o jakieś urządzenie które dopala resztki gazu pozostające w kolektorze po zgaszeniu silnika właśnie po to żeby uniknąć strzałów przy rozruchu auta.

 

Dokładnie gaz zalega w kolektorrze i dpuki go zassie to strzeli napewno dobrym sposobem jest przygazowanieprzed zgaszeniem silnika i ten gaz wyciagnie bo jak przekrecisz stacyjke to zwóer od gazu zamyka sie ale siła pedu silnika wyciagnie gaz z kolektora

!

Innym rozwiazanem jest urzadzenie które dopala gaz!

 

Nioe masz nic z silnikem! to jest normalny objaw zalegania gazu w kolektorze!

Opublikowano

 

Dokładnie gaz zalega w kolektorrze i dpuki go zassie to strzeli napewno dobrym sposobem jest przygazowanieprzed zgaszeniem silnika i ten gaz wyciagnie bo jak przekrecisz stacyjke to zwóer od gazu zamyka sie ale siła pedu silnika wyciagnie gaz z kolektora

!

Innym rozwiazanem jest urzadzenie które dopala gaz!

 

Nioe masz nic z silnikem! to jest normalny objaw zalegania gazu w kolektorze!

Moim zdaniem to chyba najgorsze co można zrobić nie dość, że szkodliwe dla silnika to jeszcze zalewa się go dodatkową ilością gazu :roll:

Przecież przy przegazowaniu reduktor napełnia się większą ilością gazu potem wyłączamy silnik, który nie dopala mieszanki bo przepustnica jest zamknięta a gaz z reduktora znajduje się teraz w kolektorze i bum :!: :duh: Najlepiej gasić silnik na benzynie.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

ja też tak mialem ale padała mi cewka i po wymianie mam spokój

zastawiłem wlot powietrza i zrobiłem otwory z boku rury doprowadzającej powietrze do filtra

i teraz spoko

Opublikowano
Zgadzam sie ja mam lpg i mi ani razu jeszcze nie strzelił i gasze go na benzynie ,ale dla mojego kolegi w e30 wali caly czas, mysle ze to jest jakas wina wyregulowania gazu
BIAŁA MOŻE WIECEJ :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.