Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Moj problem brzmi następująco. Mam spory problem z odpalaniem mojego autka zarówno na cieplym jak i na zimnym. Czasami jeżdże cały dzień i pali od dotyku a czasmi kręce kręce i za drugim ciężko mu idzie. Na co mógłbym zwrócić uwage jest nowym użytkownikiem tego auta i za bardzo go nie znam a chcaiłbym zeby wszystko działało w nim idealnie. Liczę na waszą pomoc.

Opublikowano
może po prostu pompa paliwa się kończy. raz ma dobre ciśnienie a następnym razem już nie wydaje. przynajmniej kumpel tak miał.
Gdyby Bóg kochał przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach ;)
Opublikowano
Jeszcze zapomniałem o pewnym objawie. Wskazówka czasowego spalania np. gdy stoje na swiatłach zamiast na zero idzie na maksa. Dalej pompa czy moze jakiś czujnik czy przepływomierz?
Opublikowano
z tego co ja wiem to standard w bmw ;) a po za tym nie sugeruj się tym wskaźnikiem ;) on Ci pokazuje jak jedzie się bardziej ekonomicznie przy danej prędkości
Gdyby Bóg kochał przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach ;)
Opublikowano
Czyli skupic sie i obejrzec dokladnie pompę tak ? Z tą wskazówką to jest dziwna sprawa bo mam drugie auto e39 530 w dieslu i nie bylo problemu zawsze na postoju dajmy na tych światłach leżała na zerze.
Opublikowano
za to w e30 e36 e34 leci do końca ;) nie martw się tym. co do pompki to najlepiej na początek podmien od kogoś żebyś nie wyrzucał kasy jeżeli się nie zmieni reakcja silnika
Gdyby Bóg kochał przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach ;)
Opublikowano
Bo kupiłem te auto z powdów kolekcjonerskich ma 24 lata i udokumentowany przebieg 72 tys kilometrów :) robie je na żółte klasyczne blachy i chcem zeby bylo perfekt a nigdy nie posiadaełem tak starej bemki i nie wiem wlasnie czy boli ja to samo min wiecej co wszystkie czy ma jakies inne pomysly :) a jezeli to nie okaze sie pompa gdzie dalej szukac ? nigdy nie mialem z zadnym autem takiego problemu wiec nawet nie wiem co mogłoby byc przyczyną.
Opublikowano
jechałem w trasie ok 1700 km cala droge wszystko w jak najlepszym porzadku tyle że na autostradzie przy predkosci jakieś 140 tak delikatnie ze dwa lub trzy razy przydławił się. Nie puszczałem nogi z gazu ani nic i tak delikatnie poszarpał. I od tamtego czasu nigdy to juz sie nie prztrafiło tylko z tym odpalaniem zostało.
Opublikowano
ja osobiście stawiam na pompke a jeżeli to nie to, to już nie wiem. a widzę, że koledzy nic nie próbują pomóc
Gdyby Bóg kochał przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach ;)
Opublikowano

Mam ten sam problem z odpalaniem ale u mnie wine ponosi wtryskiwacz na drugim tloku

raz jest szczelny i wtedy pali od kopa ale przewaznie to przecieka z niego paliwo do kolektora po zgaszeniu silnika i wtedy ciezko pali bo jest zalany , musze wciskac pedal gazu do oporu

zobaczysz ze w zimie bedzie palil od kopa bo mieszanka bedzie bogata

zauwazylem to dopiero jak wymienialem uszczelke pod glowica

mozliwe ze masz to samo

sprawdz czujnik pol walu -nie wiem czemu ale u mnie lubi sie odkrecic mocowanie czujnika

Pozdrawiam
Opublikowano
Dziękuje za podpowiedzi, postaram sie wszystko sprawdzic jak wróce bo narazie jeszcze wakacje ;) a i mam jeszcze jedno pytanie czy to sa ciezkie usterki do naprawy ?
Opublikowano

zeby zdiagnozowac ktory wtrysk to musisz odkrecic listwe i zobaczyc ktory puszcza

oczywiscie ze nie wiadomo czy to jest to

ja wymienilem czujnik temp ecu , czuj pol walu siln krokowy itd ale nic nie dalo

zobacz jak odpala przy wcisnietym prawie do konca pedale gazu , wcisnac i zakrecic silnikiem az odpali

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.