Skocz do zawartości

E30 M50 swap - problem z elektryką


Curunir

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie potrzebuje pomocy z doprowadzeniem projektu do końca. Cała mechanika ogarnięta lecz z elektryką nie mogę sobie poradzić.

 

Buda: E30 M40B18, grudzień 90, coupe

Silnik: M50B20 z E36 manual , bez vanosa

 

http://img201.imageshack.us/img201/3103/sl378691.jpg

 

Wiązka silnika i budy podpięta na krótko póki co. Trzema niezbędnymi kabelkami.

 

http://img402.imageshack.us/img402/1290/sl378693.jpg

 

Po podpięciu klem do aku przekaźniki same się właczają i ogólnie auto zachowuje się jakby kluczyk był przekręcony do pierwszej pozycji... kluczyka oczywiście brak.

Jak toto naprawić? Przed przykładką było ok.

 

Bardziej niepokojące jest jednak jedynie kręcenie samego rozrusznika. Nie kręci silnikiem - prawdopodobnie elektromagnes nie załącza - czy to też kwestia elektryki? Gdzie szukać?

Przy kręceniu nie słyszę też jakoś specjalnie pracy pompki paliwa.

 

I pytanko na koniec:

http://img20.imageshack.us/img20/5756/sl378694.jpg

Czy przekaźniki są we właściwych miejscach?

 

Bardzo dziękuje za pomoc :)

Every weapon needs a master.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.