Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie ...

 

Bmw f10 525 d xdrive 218 km My 2013

 

Samochd wyposażony jest w Electronic Damper Control ( EDC ) oraz w sportową automatyczną skrzynię 8 biegową ( 2TB ) oraz standardowo w tzw. " przełącznik przyjemności jazdy " :cool2: :cool2: :cool2:

 

moje pytanie : jeżeli włączymy program SPORT ( skonfigurowany tak aby zawieszenie było sztywniejsze oraz najprawdopodobniej auto lepiej reagowało na gaz??? , czyli obie dostępne opcje ) to czym, poza oczywiście twardością zawieszenia różni się to od przełączenia lewarka skrzyni biegów na z D na S ????

 

taka zagadka... rebusik może ...:)

Opublikowano

Nieczym

Zrobili tak aby miec mozliwosc dopasowania do siebie

Jeden ma tak jak ty czyli pstryk sport guzikiem i zasuwa. Inny guzikiem chce zmieniac tylko zawieszenie nie wlaczajac sportowej skrzyni co przydaje sie na autostradzie jakjedziesz ze stala predkoscia gdzie nie potrzeba skrzyni sportowej a zawieszeneie twarde lepiej sprawuje sie na dobrym asfalcie przy duzych predkosciach

Opublikowano
Miałem EDC i sportową skrzynię i moim zdaniem różnica była. "Sport" poza zawieszeniem wpływało na czułość pedału gazu i siłę wspomagania ale skrzynia zmieniała wciąż wolniej i bardziej płynnie niż gdy dodatkowo wrzuciło się S. Wrzuć EDC na Sport i pojeździj bardzo spokojnie ze skrzynią na D i na S i zobaczysz różnicę w "gładkości" zmiany biegów - szczególnie widoczna przy zwalnianiu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.