Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pierwsze co zrób to zdemontuj katy i zobacz czy nie sa podtopione, jeśli są OK to masz po prostu zasiarczony katalizator, najprawdopodobniej przez jakiś czas jeździłeś bez szaleństw, na krótkich odcinkach itp. w związku z czym nie było wysokiej temperatury w układzie wydechowym i KAT się zasiarczył w wyniku reakcji termochemicznych jakie w nim zachodzą...było mu za zimno :wink:

Gdy KAT jest zasiarczony ECU cofa zapłon - nie jeździ w trybie serwisowym tylko po prostu trochę "zamulony"...jedziesz na wakacje to akurat masz okazje aby trochę rozgrzać furę :mrgreen: Jeśli to nie pomoże to jest przewidziana procedura odsiarczania za pomocą urządzenia serwisowego.

 

Co do EGR...może czyszczenie pomoże...

Opublikowano

W benzynie EGR też się po jakimś czasie może zabrudzić :wink:

A może po prostu lejesz jakieś kijowe paliwo?

Na początek zajrzyj do katów i zobacz czy nie są stopione.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.