Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam taki o to problem ze swoją e36. Mianowicie chodzi o to, że ostatnio ściągałem kierownice do obszycia (kierownica trójramienna bez airbagu) Po obszyciu założyłem ją spowrotem i okazało się, że jest krzywo podczas jazdy na wprost. Wiec zdemontowałem ja znowu, wyprostowałem koła i gdy chciałem założyć ją znowu, to spotkała mnie nie miła niespodzianka... Kierownica nie chciała wejść na swoje miejsce. W momencie gdy próbowałem wepchnąć ją na siłę okazało się, ze niszczę gwint zarówno w kierownicy jak i w trzpieniu na który ją się zakłada (chodzi o te ząbki) No i teraz nie wiem co mam zrobić ? Wkurzyłem się i wbiłem ją młotkiem na siłę, ale po przejechaniu paru metrów znowu zauważyłem, że jest krzywo, tym razem w inna stronę. Wiec wiem już, że muszę ją demontować znowu, tylko boje się czy tym razem w ogóle wejdzie na swoje miejsce. Co mogę zrobić z tym wytartym gwintem ? Można te coś na którym jest gwint wymienić ? Z góry dzięki za pomoc.
Opublikowano
Można wymienić ten element kolumny kierowniczej. Tylko pytanie co z wielowpustem w kierownicy? W jakim teraz jest stanie?
Opublikowano

Prędzej raczej uszkodzi sie aluminiowy wielowypust kierownicy niż stalowy kolumny kierowniczej

jak coś możesz wymienić trochę zabawy i będzie dobrze

Opublikowano
Masz racje być może uszkodził sie ten aluminiowy wielowypust kierownicy, a te opiłki metalu na tym elemencie kolumny kierowniczej to pewnie z tego. A ten wielowypust w kierownicy to można wymienić ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.