Skocz do zawartości

Brak sondy lambda w m50b25 (z e34) automat?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Zrobiłem swap m50b25 (z e34 automat) do e30 coupe, w której już wcześniej były wykonywane modyfikacje i lambda była podłączona na krótko bezpośrednio pod wiązkę przed komputer.

Stary silnik m20 wyrzuciłem z całą wiązką i kompem oczywiście przed swapem na m50, włożyłem m50 z e34 automat z całą oryginalną wiązką i nie widzę podłączenia na lambdę.

Ktoś mi powiedział, że jest duże prawdopodobieństwo, że w automatach e34 m50 nie było lambdy, ale czy to możliwe? Co ma lambda do automatu?

pzdr!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

M50 miały wszystke katalizator, sonda musi być, skrzynia nie ma nic do tego...pewnie jakiś rzeźnik już coś majstrował...

 

PZDDR>

Opublikowano
silnik jest nie kombinowany, wyciągnięty w całości, wiązka też, a pomimo to nie ma w niej żadnej kostki na podpięcie sondy. No chyba, że czegoś nie widzę... może ma ktoś jakąś fotkę kostki w wiązce, w którą wpina się sondę?
Opublikowano
z lewej strony silnika zaraz pod rozrusznikiem jest do silnika przykrecona taka oragla blaszka i w tej blaszcze powinno byc umieszczone gniazdo wtyczki sondy, jak wyglada? praktycznie takie samo gniazdo jak w przeplywce- okragle i skrecane bodajrze na 4 lub 5 pinow nie pamietam. a jesli chodzi o to gdzie powinna byc sonda to powinna byc zaraz za kolektorem wydechowym w baranie przed katalizatorem, jak sie schodza 2 rury w jedna i na tym zlacznieu zawsze siedzi sonda. powodzenia:)
  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.