Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
co mogło być przyczyną,że po zamontowaniu używanej głowicy bo w mojej starej poszło gniazdo zaworowe i zakupiłem druga i przelożyłem tylko wałek bo mój był luks i mechanik docierał mi gniazda oraz zawory ... po montażu i odpaleniu auto już zaczeło nie równo chodzić... po spr ciśnienia na 1,2 i 4 cylindrze bylo po 12 bar-ów a 3 - zero... po wyjęciu glowicy było widać ewidentnie ugięty zawór oraz mały ślad na tłoku ... czym to mogło być spowodowane ? a dodam,że mechanik też zakładał mi nowe uszczelki na zawory ....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

ale znak jest aby na jednym tłoku ;/ a i przy okazji zapytam ... czy an uszczelce od glowicy przy otworach tych dużych musza byc 2 małe dziurki ? przez te dziurki olej dochodzi na popychacze i smaruje szklanki czy jak to jest ? chodzi mi o to co zaznaczyłem na zdjęciu ...

 

http://images47.fotosik.pl/1493/44d3801d3e72f9b5m.jpg

 

Gdyż jak zakupiłem moja nową to miała aby dziurki na dole od str kolektora a od str ssącego nie było ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.