Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam przejechane 185 kkm, E90 N47. Szukalem w roznych zrodlach ale nie uzyskalem zadowalajacej mnie odpowiedzi odnosnie mojego silnika. Chcialem zapytac was do czego przydaloby sie zajrzeć,wymienic. Niektorzy powiedza zeby jezdzic i sie nie martwic,ale ja jestem tego zdania ze jesli uszkodzi sie w jakis sposob jedna czesc,spowoduje uszkodzenie drugiej itd. Lubie jak wszystko gra ... :D .

W serwisie z odczytu kluczyka przebieg sie zgadza i wychodzi na to ze na gwarancji bylo wymieniane turbo chyba przy 66 kkm i sprzeglo z dwumasem przy 80 kkm wiec narazie raczej nie powinienem sie tym martwic. Kiedy kupilem auto wymienilem oczywiscie wszystkie filtry itd-standard. Przy przebiegu 155 kkm wymienilem kolektor bo zaciely sie klapki(naszczescie),wiem ze serwis zaleca wymiane przy 150 kkm.

Do czego nazlezy zajrzec? Niektorzy wymieniaja olej w skrzyni i dyfrze co 100 kkm ,plyn w chlodnicy, jesli chodzi o odme to niektorzy pisza ze w N47 sie jej nie wymienia.

Opublikowano
Hej, ja mam ten sam silnik, na gwarancji wymieniane było koło dwumasowe ze sprzęgłem i koło pasowe. Oprócz tego regularna wymiana filtrów i olejów oraz klocków i tarcz hamulcowych. Przy przeglądzie przed-sprzedażowym powiedzieli, że jest jakiś mały wyciek oleju z odmy i trzeba to zrobić (jeszcze nie zrobiłem). Odma w N47 jest bezobsługowa, ale jaki jest wyciek - tak jak w moim przypadku - to jednak trzeba będzie wymienić. Mam przejechane 129 tys.
Opublikowano

Moze ta rurka przecieka jak u kolegi ppatryk, u mnie wlasnie ona sie poci i bedzie do wymiany

Dzisiaj był mały przegląd

Części + serwis u Chłopaków z Silesia Parts

 

Na początek rurka z odmy, przeciekała, częsty przypadek N47

 

http://img15.imageshack.us/img15/8103/dscf0336k.jpg

 

Opublikowano

z kolektora to trzeba było po prostu klapki wypierdzielić i po problemie i 1500 w kieszeni :). A tak to raczej nie masz czego szuać na siłę, najlepiej sprawdzić turbo, najlepiej zrobić to na stole ale to wierze się z kosztami i demontażem, a tak to chociaż możesz zdjąc dolot do filtra i rurę z turba i zobaczyć stan wirnika czy nie ma luzów i czy jest cały i czysty, jak i czy zmienna geometria chodzi płynnie, oraz podłaczyć sie pod kompa i zobaczyć jak pompuje, nie da to pełnego obrazu ale jak tutaj będzie wsio ok to znaczy że nie ma tragedii póki co.

 

 

Generalnie najlepiej zrobić Totalną diagneze na kompie i zobaczyć jakie były/są błędy skasować co się da pojeździć i zobaczyć ponownie, teraz jest ciepło to nawet jak jakaś świeca uwalona to i tak odpalisz auto bez problemu. Kup interfejs i większości się dowiesz sam.

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
Moze ta rurka przecieka jak u kolegi ppatryk, u mnie wlasnie ona sie poci i bedzie do wymiany
Dzisiaj był mały przegląd

Części + serwis u Chłopaków z Silesia Parts

 

Na początek rurka z odmy, przeciekała, częsty przypadek N47

 

http://img15.imageshack.us/img15/8103/dscf0336k.jpg

 

 

W zasadzie nie wiem, która rurka się poci - jeszcze nie zaglądałem. Są jakieś inne od odmy, które mogą się pocić oprócz tej ze zdjęcia???

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.