Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich sympatyków naszych perełek. W ubiegłym tygodniu odebrałem swoja E46 od mechanika, wymieniałem moduł komfortu, nie dało się go naprawić, bo miał spalony procesor więc udało mi się znaleź za niewielkie pieniądze identyczny i teraz wszystko wrocilo do normy, wycieraczki, central i spryskiwacze działają. Zwarcie dawało webasto i odłączyłęm je całkowicie narazie tego nie ruszam. Minęło zaledwie 3 dni i pojawił się inny problem.. auto straciło całkowicie moc!!! Wystraszyłem się trochę, sam nic nie zdziałałem to pojechałem do mechanika walnięty był przepływomierz i jego zdaniem elektrozaworek egru był nie taki jaki być powienien i też mi go wymienił, moc wróciła, ale znowy pojawił się inny problem...

przy wciśnięciu pedału gazu do końca odcina i przerywa dynamiczną jazdę, nie ma tego jeżeli wciskam pedał gazy do połowy...jeżeli wcisne mocniej to odrazu odcina i puszcza, odcina i puszcza...i co teraz?? pojechałem do tego mechanika, żeby to spr i powiedział mi, że wyskakiwał mu błąd pąpy wtryskowej i jak go wykasował to dalej się pokazywał...powiedział, żeby dać do regeneracji, ale czy to napewno to??? Może to sterownik pąpy??? dodam, że dodatkowo auto czasem potrafi zamulić przy ruszaniu na każdym innym biegu też, ale po chwili puszcza i śmiga normalnie!

Znających temat prosze o pomoc

pozdrawiam

Opublikowano
Tego nie wiem, jak mechanik zmieniał przepływke to powinien to zrobic

 

powinien ale czy zrobił :)

ale skoro pod kompa podpinał to myślę że jest na tyle kumaty żeby taką operacje wykonać

 

ale lepiej go zapytaj

gg5553463
Opublikowano

Ratunku!!!!

Dziś się załamałem...

odpalam rano samochod zapalił normalnie po chwili obroty zaczeły wariować i silnik zgasł i już nie odpalił....

kręcił normalnie ale zapalić niechciał.. jak by paliwa nie dostawał??/ pompa czy sterownik pompy???

Miał ktoś taki numer??

wczoraj opisywałęm co zrobiłem i jak silnik pracuje tytuł postu "zamulenie odcinanie i puszczanie"

Opublikowano

Ratunku!!!!

Dziś się załamałem...

odpalam rano samochod zapalił normalnie po chwili obroty zaczeły wariować i silnik zgasł i już nie odpalił....

kręcił normalnie ale zapalić niechciał.. jak by paliwa nie dostawał??/ pompa czy sterownik pompy???

Miał ktoś taki numer??

wczoraj opisywałęm co zrobiłem i jak silnik pracuje tytuł postu "zamulenie odcinanie i puszczanie"

Opublikowano
Witam wszystkich sympatyków naszych perełek. W ubiegłym tygodniu odebrałem swoja E46 od mechanika, wymieniałem moduł komfortu, nie dało się go naprawić, bo miał spalony procesor więc udało mi się znaleź za niewielkie pieniądze identyczny i teraz wszystko wrocilo do normy, wycieraczki, central i spryskiwacze działają. Zwarcie dawało webasto i odłączyłęm je całkowicie narazie tego nie ruszam. Minęło zaledwie 3 dni i pojawił się inny problem.. auto straciło całkowicie moc!!! Wystraszyłem się trochę, sam nic nie zdziałałem to pojechałem do mechanika walnięty był przepływomierz i jego zdaniem elektrozaworek egru był nie taki jaki być powienien i też mi go wymienił, moc wróciła, ale znowy pojawił się inny problem...

przy wciśnięciu pedału gazu do końca odcina i przerywa dynamiczną jazdę, nie ma tego jeżeli wciskam pedał gazy do połowy...jeżeli wcisne mocniej to odrazu odcina i puszcza, odcina i puszcza...i co teraz?? pojechałem do tego mechanika, żeby to spr i powiedział mi, że wyskakiwał mu błąd pąpy wtryskowej i jak go wykasował to dalej się pokazywał...powiedział, żeby dać do regeneracji, ale czy to napewno to??? Może to sterownik pąpy??? dodam, że dodatkowo auto czasem potrafi zamulić przy ruszaniu na każdym innym biegu też, ale po chwili puszcza i śmiga normalnie!

Znających temat prosze o pomoc

pozdrawiam

 

Z całym szacunkiem gdyby moje auto zrobiło choć jeden z takich numerów jaki opisujesz, przez 4 lata kiedy jesteśmy razem to nie nazwalbym go perełka tylko starą kurw... i skończyłaby na złomowisku.

Opublikowano
Przyczyną jest usterka pompy wtryskowej. A konkretnie sterownika (tranzystora) zaworu dawki. Będziesz musiał zapewne wymienić sterownik i problem się skończy. Dobrze by było, gdyby mech zresetował mapy paliwa, oraz przeprogramował ECU na wersję softu D5 pod nowy przepływomierz BOSCH 527 (w DDE3.0 nie ma czegoś takiego jak adaptacja przepływki. Opcja ta jest dostępna dla sterownika DDE5.0).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.