Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Już drugi dzień czytam o wymianie wałka rozrządu, dostaje coraz większego oczopląsu i mętliku w głowie. Nadszedł czas wymiany rozrządu i chce od razu wymienić wałek rozrządu. Bardziej przekonany jestem w zakup nowych części. Jak to na forach, jest dużo sprzecznych opinii bez konkretnych podstaw. Zawitałem na forum http://www.bmw-klub.pl ponieważ jest tutaj najbardziej rzeczowo i kulturalnie :)

Do rzeczy:

 

Rozrząd Motive jest godny polecenia??

http://allegro.pl/walek-rozrzadu-bmw-e30-e36-e34-m40-nowy-komplet-i2470507367.html

Czytałem opinie, że jest super, na innym forum napisali, że na Motive 30tys się nie przejedzie. Zrobił ktoś na takim komplecie 50 tys??

 

Może nie ryzykować z Motive i kupić wałek & dźwigienki febi?? Popychacze, podkładki i uszczelniacz dokompletować.

http://allegro.pl/dzwigienki-dzwigienka-bmw-e30-e36-e34-febi-m-40-i2490978916.html

http://allegro.pl/walek-rozrzadu-bmw-e36-m40-e30-e34-febi-i2490266639.html

 

Proszę o porady co, jak i ile mogę pojeździć na danych częściach. Jeżeli na Motive mam pojeździć 30tys i znowu ma to się wytrzeć to ja dziękuje.

Opublikowano

Strzeliłem byka w opisie... 318i :P

Planuje zakup:

- popychacze Ina

- dźwigienki febi

 

1) Wałek kupić febi??

2) Jakie polecacie podkładki??

3) Ile potrzebuje uszczelniaczy... 1 szt??

4) Coś jeszcze potrzebuje??

5) Polecacie jakiś sklep internetowy lub KRK z dobrymi cenami??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Marbi, sam jesteś hińszczyzna...

Jesli chodzi o Motice, to jakaś włoska fabryka.

Osobiście blisko 100tyś temu założyłem wałek Motive (sam wałek, reszta została) i chula... Coś tam sobei poklepuje silnik, ale już tai tego urok, ale pewnie by się zdało nowe popychacze i pastylki. Te są tak jak kupiłem 120 tyś km temu...

Motiv, to jest firma która robi tylko silnikówkę (popychacza, wałki dostępne u nas) oraz pierścienie, zawory ale z jakiś względów nie jest to oferowane w naszym kraju.. Moim zdaniem godne polecenia towar... nie trzeba płacić do febiego, tym bardziej ze w febim prędzej bym się spodziewał jakiegoś chinola...

 

PZDR>

Opublikowano

Wymieniając wałek może okazać się, że dalej "coś będzie klapać". Na forum jest przez jednego z użytkowników napisane, że powodem ścierania się wałka jest zły olej i zużyte dźwigienki. Wymieniając wałek należy wymienić dźwigienki i przy tym pastylki... wymieniając tyle rzeczy to i popychacze pasowałoby wymienić. Chciałbym ominąć sytuacji, że wymienię np sam wałek, zapłacę za robociznę, dalej będzie coś klepać co mnie wkurzy i zapłacę znowu za robocizne przy wymianie reszty.

Jaka jest różnica między dzwigienkami motive a febi?? febi są prawie 2x droższe i co za to mam??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • 1 rok później...
Opublikowano
witam,a u mnie nic nieklepie,rowno chodzi,odp;a dsuper tylko odcina raz na 4 tys raz na 5300.dodam ze wyzej sie kreci jak rozpedzam stopniowo,jesli go pogonie to na mniejszuch obrotach tnie.czy to walek czy cos innego?jesli mi nic nieklepie to moge sam walek zaalozyc?ogladalem ten walek i niejest jakos mocno zjechany,lata na liqui molly pol syntetyk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.