Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

W moim e34 wskaźnik temperatury uzyskuje maksymalną wartość po przejechaniu ok 200m. Sytuacja ta ma też miejsce bez ruszania, przy krótkiej pracy silnika. Nawet gdy jest na czerwonym polu silnik jest zimny (można go spokojnie dotknąć). Przewody wtedy na krótkim obiegu są ciepłe, bądź gorące, zaś na długim zimne, tak jakby tam nie było obiegu (mam wyjęty termostat). Po "rozgrzaniu" silnika oraz po włączeniu nawiewu powietrza dostaje się przez niego gorące powietrze, bez względu na ustawienie pokrętłem temperatury oraz ma dziwny zapach. Siedząc w środku słychać syczenie (jakby kropla wody spadała na coś gorącego) - dźwięk ten powtarza się, bądź jest ciągły.

 

Gdy silnik był "rozgrzany" po odkręceniu korka chłodnicy woda zaczęła się wylewać. Problem pojawił się podczas, gdy próbowałem wyjechać moim autem z błota, gdzie ugrzązłem (było trochę gazowania). Auto działa mi tylko na gazie (przed usterką też pracowało tylko na gazie ze względu na uszkodzoną pompe paliwa)

 

Co to może być ? Z góry dziękuje za pomoc i proszę o odpowiedzi gdyż próbuje doprowadzić ten samochód do należytego stanu :)

Opublikowano
Ukręcony wirnik pompy, zapowietrzony układ albo wydmuchana uszczelka pod głowicą. Wygląda mi to na tą trzecią opcje.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.