Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam moje BMW wkręca sie do 4000tys a potem sie dławi , wymieniłem filter paliwa sprawdzałem pompke,przepływomiesz wymieniłem kopułke i jest bez zmian w czasie jazdy dochodzi do 140km/h a potem sie dusi chwile pokolibie silnikiem a potem znów chodzi bardzo ładnie, czy wie ktos co moze miec wine?
Opublikowano

Hello

Kolego twój silnik to m40 czyli bocian inaczej zwany klekot :) jeśli nie kręci więcej niż 4000 to wina wytartego wałka itd itd przerabiałem to w swoim e30 1.6 m40

Koszt remontu wyniósł mnie 1700 zł popychacze ,wałek , jakieś pestki i coś tam jeszce a na jakim oleju śmigasz niech zgadne na 15w40?

Opublikowano
Bocian taki już jest pomyśl o swapie na silnik m43 chyba że lubisz 6cyl to m50 lub m52 :) chyba że bmke chcesz w oryginale posiadać to zastanów się nad remontem . Lecz jest to koszt zbliżony do wymiany silnika a wydaje mi się że m40 nigdy nie będzie tak bezawaryjny jak m43
Opublikowano
kolego wcalem m40 nie jest taki zly, jak ktos dbal od zawsze o oleje itp to te silniki nie sa tragiczne. sam jezdzilem akurat jednym zadbanym egzemplarzem przez 3 lata i nigdy nie mialem z nim problemu, ale przez pol roku jezdzilem dobitym m40 i wiem co to znaczy silnik a silnik. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.