Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kupilem nowe amorki do 525 tds e39 na przod monroe-sachs tak chyba pisze na nich prosze o pomoc jak je zamontowac zajechalem do mechanika a on mowi ze trza bedzie rozbierac caly przod jezeli ktos wie jak sie wymienia amorki z przodu prosze o opis po koleji co roboc.dzieki
moje e39 525
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam,mam własny warsztat i wiem jak się to robi.Na początek ważna sprawa - przy wymianie trzeba pilnnowac aby zamontowac identycznie jak są stare,gdyż bardzo łatwo można pomylić sie o 180 stopni.Żeby wymienic amortyzatory nalezy niestety odpiąc trochę zawieszenia,ja odpinam wahacze i łącznik stabilizatora,końcówka drązka się na tyle podda i potem należy wycągnąć całą kolumnę i już na stole wymienić amotryzator.Nie wybijam sworzni wahaczy z piasty bo za dużo roboty.przy wymianie należy uważać aby piasta z całym zaciskiem nie poleciała i nie zawiesiła sie na na przewodzie hamulcowym.Jeśli masz czujnik zawieszenia lepiej go odpiąć żeby nic mu sie nie stało.Więc jeśli mechanik mówi ci że trzeba rozpinać zwieszenie to niestety jest to po części prawda,trzeba także rozebrac plastiki typu tunele,przedłużenia nadkoli itd..Jeśli chodzi o koszt to u mnie kosztuje to 80netto,serwisie ok 110netto.Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.