Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

od jakiegos czasu przymierzam sie do kupna e30 cabrio i mam kilka pytan z tym zwiazanych

1: jak wyglada jazda zima albo w deszczu jezeli oczywiscie dach jest w dobrym stanie , ostatnimi czasy spore burze sie przetoczyly przez nasz kraj i jestem ciekaw czy w takich warunkach dach nie przecieka mianowicie nurtuje mnie miejsce z tylu gdzie dach przylega do klapy czy tam sie nie dostaje przypadkiem woda?

2: wypatrzylem juz jeden dosc ciekawy egzemplarz niestety albo stety jest to 318 ale z tego co widac jest dosc zdrowa i nie zmeczona , srodek czysty zadbany i ma niby 166tys przejechane. Na co zwrocic uwage przy zakupie? czy taka moc na poczatek bedzie wystarczajaca? na chwile obecna jedze deawo tico to skok napewno bedzie ale jakis czas temu mialem astre 2 1.8 115km i tak sie zastanawiam jak te ponad 100 koni w bawarce sie prowadzi?

Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

E30 cabrio, jak dla mnie nadaję się tylko co powolnego crusingu. Nie potrzeba sie spieszyć. Jest to samochód właściciwie tylko wekendowy i na dobrą sprawę wiecej jak 100km mu nie potrzeba do jazdy.

Jeśli dach jest szczelny i dobry to nie ma problemu z przeciekaniem. Ale wiekszość ma już dobre lata za sobą, a za naprawdę zadbane carbio na dzień dzisiejszy trzeba liczyć pona 15 tyś. Wiekszość poniżej tej kwoty będzie wymagać jakiś intestycji. Oczywiście najdroższy jest dach, mechanizm składania, uszczelki....

Jak koniecznie chcesz na jeźddzić nim codziennie, to warto na zimę zaopatrzyć się twrdy dach, mocowany na stałe....

 

PZDR>

Opublikowano
No niby cabrio jest do powolnego cruisingu ale moim zdaniem fajniej by było słyszeć coś ciekawszego dodając gaz przy złożonym dachu niż brzęczenie pospolitego R4.
Opublikowano
Wiem wlasnie ze o zadbany egzemlaz w tych czasach to ciezko mam do przeznaczenia okolo 12tys zl. Z ta zima to tak z ciekawosci pytam , bardziej mnie zaintersowaly dosc spore deszcze, zima oczywiscie samochod bedzie tylko wgarazu od czasu do czasu przepalony. Tak jak juz wspomnialem mam jeden okaz upatrzony i wydaje sie byc dosc zdrowa buda ok dach praktycznie nowy a w srodku czarne skory ( nie wymeczone) + elektryka brak jedynie komputera. W nast weekand planuje podjechac tylko prosze o podpowiedz na co zwracac uwage? koles pisze ze na sezon duzo rzeczy wymienil, m.in. rozrzad i tak sie zastanawiam czy w tych e30 93r jest lancuch czy pasek , podal ze ma przejechane niby 166tys km wiec to chyba nie wymaga wymiany rozrzadu? oczywiscie moge sie mylic bo jestem lajkiej jesli chodzi o temat mechaniki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po za wpomnianym dachem, zwracal uwagę na stan tylnych nadkoli od środka, i progó pzedniej części. Stan podłogi. Sam silnik jak nie klepi i chodzi cicho i ma rzeczywiście 160tyś to raczej bedzie śmigał jeszcze długie lata. Najlepij by elementy dachu były sprawne, bo o ile zrobie silnika to pikuś, tak samo jak lekko zmęczona blacharka, to naprawa dachu i jego mechanizmu może słono kosztowac. Wiec warto od razu popatrzeć czy wszystko składa się dobrze, nie ma szpar, czy szyby się domykają...czy nie ma zalanych siedzeń, dywaników, czy w bagażniku nei widać śaldu wilgoci..

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.