Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam taką małą przypadłość z obrotami z 535i M62 3,5 98r że na ciepłym bez włączonej klimy obroty spadają do 600-500-400obr/min ciągle coś w tych granicach, czasem delikatnie falują ale tylko słyszalnie a nie odczuwalnie po karoserii i obrotomierzu. Dodam że po za tym silnik chodzi bardzo równo, np podczas jazdy lub z włączoną klimą jak i rano na zimno. Ja stawiam na wyczyszczenie silniczka krokowego i przepustnicy. Ale pewny w 100% nie jestem tak więc liczę na wasze zdanie i doświadczenie w tym temacie. Pzdr
Opublikowano

wlasnie mam to samo.... M62 3,5i

troszke juz tym walczylem... bo wymienilem tradycyjnie przewody , fajki, swiece,

teraz zastanawiam skad te nierwonosci na rozgrzanym silniku.... wystarczy dodac odrobine gazu zeby doszlo przed 1 tys obrotow i znow chodzi idealnie...

 

czy ktos juz wyminil przepustnice i przeplywomierz?

moze jeszcze jakies inne pomysly?

Opublikowano

zauwazylem ze ja jest rozgrzany i chodzi na niskich obrotach- nierowno

to mozna zauwazyc iz jak jest pasek podswitlenia lekko zmienia natezenie ...raz swieci mocniej raz slabiej...minimalna roznica

wiec skoro jest jakas roznica na pradzie .. moze sa wachania i zle podaje prad do swiece>?

moze jest zle podpiety alteranto albo cos??

czekam na pomysly....

 

miedzy czasie szukam przepustnicy i przeplywomierza do kupienia...a noz to to....

Opublikowano
te zmienne nasycenie kolorów jest przez to że jest słabe ładowanie a akumulator już nie jest w najlepszej kondycji, przewaliłem już różne fora zagraniczne z tym tematem i natknąłem się na to że ktoś w takim wypadku poradził wymianę akumulatora bo niby za słaby prąd daje i jest cos nie tak z iskrą, koleś wymienił i nic, ja odrazu stawiam na to że to coś z zasilaniem w mieszankę paliwową a nie iskry bo wtedy by wypadały zapłony a to już czuć po silniku i może wyskoczyć błąd wypadania zapłonu, jak ma się zasyfiałego krokowca i przepustnicę to do silnika na biegu jałowym dostaje sie zbyt mało powietrza i obroty maleją. Bo ja mam za niskie obroty ale równe, jak coś nie halo z zapłonem by było to by kulał. Jeśli się mylę to prosze o poprawienie mnie;) Ale tak czy siak spróbuje wyczyścić przepustnicę i krokowca.
Opublikowano

wlasnei mi chodzi troszke nie rowno na niskich obrotach ... jakas specjalista mowil ze 7 i 8 (te od strony srodka auta pierszwe z obu stron) cylinder chodza nierowno.... ale tylko na rozgrzanym silniku jak schodzi na te niskie obroty....

wycztalem gdzies ze to moze byc wida zniszczonych poduszek pod silnikiem sat nierowno pracuje bo jest zly kat ulozenia silnika czy cos...

 

akcjE czyscimy przepustnicę i krokowca - TRZEBA ZACZAC.

mam nadzieje ze to to :)

Opublikowano
Jeżeli obroty na ciepłym silniku są ok. 500 to wszystko ok. W V8 to normalne. Z klimą powinny być ok. 700.
Opublikowano

udalo sie:)

a wiec po sprawdzeniu wszystkiego okazalo sie ze jest brak jednej opaski na silniczku krokowym. ktora to trzyma silniczek i nie pozwala sie mu wysuwac.

silnik pracuje teraz rowniotko na biegu jalowym na 550-600 obrotach. a nie jak wczesniej 400 - 500 obrotow.

niechcacy udalo sie...

Opublikowano

zaosczedzialem na pseudo specjalistach w warsztatach co chcieli mi wymienic pol auta....

forum plus checi uratowalo mnie, moje autko a i o portfelu niewspomne:P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.