Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Zakładam nowy post ponieważ przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi no moje pytania. Sprawa się rozchodzi jeśli się nie mylę o koło pasowe wału (to jest to największe koło na samym dole silnika) Problem jest w tym, że nie wiem czy w momencie gdy silnik pracuje i ono się kreci, koło to powinno też łatać na boki (wygląda jakby miało luzy. Dochodzę też do wniosku, że koło to jest też powodem takiego jakby skwierczenia, trzeszczenia (coś w rodzaju dźwięku rozgrzanego tłuszczu na patelni) Słychać jest to na postoju dopiero po przejechanych paru kilometrach. Dodam też, że dźwięk słyszalny jest tylko na wolnych obrotach, a gdy wcisnę gaz do ok. 1,5 tys obrotów słychać jest to trzeszczenie głośniej i nasila się jego częstotliwość. Czyżby jest to oznaka, że nadszedł czas wymiany tego koła ? Czy jest to kosztowne i jaka jest sama cena tego koła , bo patrzyłam na allegro to nawet go nie ma do m43 z 94r.
Opublikowano
koło jest przykręcane na śrubach 8 . Sprawdz czy są dokręcone. Mogą "skwierczeć" łożyska alternatora czy też rolki prowadzącej lub napinającej pasek PK. takie dzwięki może wydawać również łańcuch rozrządu
Opublikowano
koło jest przykręcane na śrubach 8 . Sprawdz czy są dokręcone. Mogą "skwierczeć" łożyska alternatora czy też rolki prowadzącej lub napinającej pasek PK. takie dzwięki może wydawać również łańcuch rozrządu

 

Dziek ten wyraźnie dochodzi z dołu właśnie z tej okolicy co te koło mniej wiecej. Kolego napisałeś też, że taki dziek może wydawać łańcuch rozrządu. To oznaczało by coś złego ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.