Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy mógłby mi ktoś przybliżyć w jaki sposób powinno wykonywać się pomiar korekcji wtryskiwaczy w INPIE? Nie chodzi mi jednak o to gdzie znaleźć badane parametry, ale o to czy pomiar powinien wykonywać się na ciepłym czy zimnym silniku i przy jakich obrotach, czy powinno się wykonywać pomiar dla obrotów biegu jałowego czy pod obciążeniem?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Korekcje najlepiej sprawdzać zaraz po podpaleniu gdy silnik ma temp. roboczą i na biegu jałowym. Przy wyższych obrotach korekcji nie da sie sprawdzić ponieważ wszystkie będą sie zerować. Ewentualnie można lekko "muskać" pedałem gazu i obserwować korekty do pewnego momentu.

Korekcje b.dobre są poniżej wartości 1 średnie powyżej 2 kiepskie powyżej 3

 

I to chyba wszystko z istotnych informacji. Jak sobie coś jeszcze przypomnę to napiszę

 

Wysłane z mojego HTC SXE w/ BA za pomocą TT2

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.