Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie Mam problem z ABS i DSC w e87 . Na komputerze pokazuje blad 5DB3 WHELL SPEED SENSORREAR LEFT START RECOGNITION V_COMPARISON .

 

Wymieniłem czujnik ATE zamiennik i działy się dziwne rzeczy , kontrolki abs już nie świeciły ale za to nie działał również prędkościomierz , po ujechaniu około 2km kontrolki ABS i zaczynal wskazywac predkosciomierz . Wczoraj pojechałem do serwisu i kopiłem oryginalny czujnik abs i sytuacja jest taka sama jak na używanym starym czujniku ( czyli świeca kontrolki ABS i prędkościomierz dobrze wskazuje ) .

 

Rozmawiałem z pewnym panem co naprawia pompy abs i mowil ze pompy ATE sie nie psuja jak boscha i to na 90% nie pompa. Ma ktos inne pomysły ?

 

Drugi problem mam taki ze wymieniłem klocki i kolega chciał mi skasować servic klocków który miałem zrobić za jakieś 3tys km , tak mi skasował na liczniku ze teraz pokazuje ------ km do serwisu i na kompie wyskakuje błąd 5DE0 - BRAKE PAD WEAR FA NOT/WRONG INITIALIZED którego nie da sie skasować bo cały czas sie pojawia.

 

Bede wdzieczny za pomoc .

Opublikowano

Panowie wymieniłem cala pompę abs/dsc i teraz mam problem dwa problemy , pierwszy to taki ze podobno trzeba ja zakodowac a drugi to taki ze musze przypisac do niej nowy numer vin. Moze mi ktos powiedziec jak to zrobic w ncs / winkfp

 

Błedy jakie mi wyskakuja.

 

 

5EF1 - PT-CAN CHASSIS NUMBER WRONG / ECU NOT INITIALIZED

5E3F F-CAN CODING ERROR

5E50 F-CAN SZL SERIAL NUMBER WRONG

Opublikowano

Zakodowanie polega na przypisaniu numeru VIN, pytanie czy kopiłeś nowa pompę czy używaną ?

Jeśli nową to zrobisz wszystko DISem

Jeśli używaną to mi się udało to tylko Pasoftem zrobić bo ani NCS, WinKFP ani Tool32 nie pozwolił mi na to ( może za mało się znam).

Co do błędów od klocków, to było poruszane wiele razy ze nie należy kasować inspekcji jak nie masz na liczniku blisko zera bo są problemu, Disem może uda się to załatwić. Albo poczekaj i pojeździj trochę.

Opublikowano

Panowie Krew mnie juz zalewa z tym abs i kontrola trakcji . Wyminilem juz czujnik na ate zamiennik nic to nie dało, kupilem nowke z serwisu ate i rowniez nic to nie dało , kupilem sprawna używana pompe i dalej nic to nie dało i dalej mam bład blad 5DB3 WHELL SPEED SENSORREAR LEFT START RECOGNITION V_COMPARISON . JAk wchodze w inpe i sprawdzam predkosc poszczegolnych kół to lewe tylne koło ma 0km na oryginalnym nowym czujniku , na zamienniku predkosc mi skacze cały czas od 0-20 .

 

Chyba zostało mi jeszcze tylko wymienic łożysko ?

 

Prędkość jest z czytywana z lewego tylnego koła czy prawego tylnego ? Bo jeśli z lewego to jakim cudem dobrze mi pokazuje predkosc skoro w inpa lewe koło ma 0km podczas jazdy ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.