Skocz do zawartości

Problem elektryczny z pompą paliwa.


piotr10

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mój problem polega na nie działaniu pompy paliwa podczas uruchamiania. Objawy są następujące. Odpaliłem samochód, popracował ze dwie minuty i zgasł i już niedał się uruchomić. Po przekręceniu kluczyka pompa nie daje żadnych odgłosów, ale podpięta na krótko działa. Sprawdziłem dwie wtyczki dochodzące do pompy, na jednej (koloru czarnego) jest prąd jedynie gdy kręce rozrusznikiem, na drugiej (biała) nie ma prądu ani po przekręceniu kluczyka ani podczas kręcenia rozrusznikiem. Co mogło się stać, gdzie szukać przyczyny, do czego służy biała wtyczka. (Bezpieczniki sprawdziłem są dobre, filtr paliwa wymieniony)

Proszę o odpowiedż.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po tym co piszesz objawy twojego auta są nadzwyczaj normalne i prawidłowe

 

 

podpowiem że w bmw nie trzeba wypinać wtyczek z pompy żeby sprawdzić czy działa - wystrczy założyć mostek na przekaźnik pompy i naprzykład odkręcić przewód paliwowy w komorze silkika i sprawdzić wydatek pompy?

 

zadam pytanie :

 

1. po co w aucie po przekręceniu kluczyka miałoby paliwo być pod ciśnieniem znamionowym?

2. w jaki sposób wskazywany jest poziom paliwa na "liczniku"?

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Mam problem również z układem paliwowym może Ktos mi pomoże, najprawdopodobniej tez z pompą. Pomiar ciśnienia na listwie wynosi 3, ale podczas badania cisnienia paliwo leciało jakby z pianą, (pojazd często ostatni czasy był na tzw. żydzie). Podczas jazdy 318is objawami jest duszenie tzw. dławienie i nierównomierna praca silnika, po wcisnieciu maksymalnie w podłoge zaczyna auto jechać,dzieje sie to czesto jak jest wilgoć, cały układ zapłonowy jest w porzadku łącznie z cewkami przewodami zapłonowymi przepływomierzem i silniczkiem krokowym. zastanawiajacy jest fakt że podczas tankowania odbija dystrybutor i niechce lac paliwa . Czy jest całą ta przyczyną odpowiecznik zbiornika, moze byc zanieczyszczony?? Gdzie on sie znajduje czy trzeba odkrecać zderzak z tyłu, nadkole, czy wystarczy kalpka pod siedzeniem?? Czy istnieje taka mozliwość że pompa może sie zacinac i to jest główna przyczyną że auto się dławi? Czy moze byc to wina regulatora ciśnienia paliwa?? Jak to wszystko sprawdzić by wykluczyć niektóre ?? POZDR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.