Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem dotyczy poduszki kierowcy oraz najprawdopodobniej sterownika który w nim jest.

Objawia się to tak że w momencie gdy w aucie robi się bardzo gorąco (auto stoi w nasłonecznionym miejscu) i nie da się dotknąć kierownicy to wyskakuje w i-drive błąd poduszki. Dodatkowo przestaje działać klakson oraz dźwignie od kierunków i od wycieraczek przestają działać do tego wycieraczki zaczynają chodzić nieżalenie od położenia dźwigni i nie można ich wyłączyć.

Podejrzewam padniętą taśmę łącząca poduszkę i klakson do sterownika która przy wysokiej temperaturze traci izolację i robi się jakieś zwarcie.

Może to być tez problem sterownika!

 

Czy ktoś z Was miał podobny problem?

Opublikowano
Sprawdź sobie różnicę kata skrętu w lewo i w prawo. Od biedy możesz to zrobić bez przyządów liczac obroty w lewo i prawo. Obawiam się, że w przeszłości ktoś poprawiał kierownicę zamiast dobrze ustawić ją na zbieżności.
Opublikowano

Dzięki za info nie sprawdzałem tego ale to też może być trop, choć problem występuje tylko przy nagrzaniu auta w chłodne dni i całą jesień i zimę jest ok. Ale posprawdzam i ewentualnie ustawię odpowiednio kąt skrętu.

Obawiam się tez ze auto miało wywaloną poduchę i było coś grzebane. Musze kolumnę rozkręcić i zobaczyć w jakim to jest stanie.

Opublikowano
Moja babcia E34 stała ostatnio w słońcu i też załapała bląd airbag'u :D

 

Przypuszczam ze to problem taśmy od airbagu, jednakże w E60 jest jest technologicznie inaczej nie mówiąc już o tempomacie multifunkcji i dźwigni migaczy oraz wycieraczek, są one sterowane przez sterownik w samej kierownicy i to bym chciał wykluczyć.

Opublikowano
Błędy były w SZL i dotyczyły Przepięcia wiec dlatego podejrzewam taśmę która zwiera coś i świruje cały SZL, co się przekłada na klakson wycieraczki a raczej ich dźwignię i tempomat i pewnie dźwignie od kierunków.
Opublikowano
Opublikowano
To jest kierownica standardowa nie sportowa, w sobotę postaram się to rozbebeszyć i sprawdzić, jeśli to sterownik to najpierw może warto spróbować go przekodować choć jeśli to się dzieje pod wpływem temperatury to pewnie jest do wymiany :/
Opublikowano
No to ok, tam na pewno dochodzi światłowód bo widać go od góry jak się osłonkę z kolumny kierowniczej zdejmie. Jaki koszt może być tego przełącznika/sterownika ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.