Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Tak jak w temacie.. Według mnie jest to uszczelka pod głowicą oraz.. co jeszcze? Obawiam się jedynie kosztem naprawy.. Proszę o pomoc, co z tym robić i ile mnie to wyniesie. Pozdrawiam!

http://s20.postimage.org/bvfzkolkd/jay_and_silent_bob.jpg


Na jazdę bokiem jarają się wszyscy, a tak naprawdę ryzykują nieliczni.

Opublikowano
rozumiem że masz olej w płynie chłodzącym , też bym stawiał na uszczelkę koszt samemu to jakies 700-1000 zł zależy w jakim stanie jest głowica
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
Opublikowano
O kur... to teraz trochę dostałem czkawki :).. Tak mam olej w chłodnicy. A orientujesz się ile mógłby mnie wynieść kapitalny remont silnika?

http://s20.postimage.org/bvfzkolkd/jay_and_silent_bob.jpg


Na jazdę bokiem jarają się wszyscy, a tak naprawdę ryzykują nieliczni.

Opublikowano

Jak zwalasz głowicę to wymienisz uszczelniacze zaworowe docierasz zawory. Uszczelka pod kolektory głowicę płyn olej jak chcesz dół to szlif wału panewki pierścienie może coś wyskoczyć np tłok się już nie nadawać itd. Ciężko jest ocenić dokłądnie koszta. Musisz zrobić listę części pójść do sklepu i zobaczyć ile Cię skasują bo też co region to inne ceny.

Plus do głowicy dolicz sprawdzanie szczelności+ planowanie. Kapitalka R6 do tanich nie nalezy niestety :(

Opublikowano
Wiesz co, wychodzę z założenia żeby mieć dobry samochód (e34) muszę sam sobie go odrestaurować bo wiadomo jak jest z tymi autami na allegro. A tak wiem sam co zrobiłem z tym samochodem. Liczę że za całość (wizualnie + silnik wyniesie mnie 8tyś.) potem na bieżąco :) dzięki wielkie za pomoc koledzy

http://s20.postimage.org/bvfzkolkd/jay_and_silent_bob.jpg


Na jazdę bokiem jarają się wszyscy, a tak naprawdę ryzykują nieliczni.

Opublikowano
(wizualnie + silnik wyniesie mnie 8tyś.)
tzn. wyniesie... planowane :D reszta wyjdzie w praniu

http://s20.postimage.org/bvfzkolkd/jay_and_silent_bob.jpg


Na jazdę bokiem jarają się wszyscy, a tak naprawdę ryzykują nieliczni.

Opublikowano

Masz piękny samochód z świetnym silnikiem to naprawdę warto jak od środka zdrowe auto. Blachy to kosmetyka :)

Jak chcesz autkiem jeździć naprawdę długo i chcesz go odrestaurować lub doprowadzić do porządku i by służył Ci na długie lata to podejdź inaczej

 

Wymień zawory z uszczelniaczami, kpl popychaczy, reszta jak pisałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.