Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Termostat EGR - proponuje wymienić - koszt niewiele większy od klejenia a masz sprawny element który jest dość ważny dla silnika a szczególnie DPFa.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano (edytowane)

Spoko znalazlem hella thermostat ( tak sie nazywa po ang )

 

Czy przy wymianie musze uwazac na plyn? jakies odpowietrzenie pozniej ?

Edytowane przez bartek19877
Opublikowano

Musisz odciagnac troche plynu ze zbiorniczka.

Odpowietrznik masz na termostacie i na rurze do chlodnicy.

Wymiana zajmuje 30min. bez pospiechu...

Opublikowano
Wymieniałem w e46. Z tego co pamiętam to jest na tyle wysoko w układzie ze za dużo z niego nie leci. Nie pamietam żebym miał problemy z odpowietzreniem. Ta śrubka na górze to nie jest czasami odpowietrzenie...
Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
Tak, ta śrubka to odpowietrzenie, następna siedzi pod przepustnicą i jeszcze jedna przy zbiorniczku wyrównawczym.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano

Ok wszystko wymienione :) troche ciezko bylo odkrecic tylna srobke ale dalem rady ...

 

Plynu troche stracilem ale zakrecilem wszystko odpalilem na 10 min dolalem 0,5 litra , luzowalem te sroby od odpowietrzania ale powietrza tam nie bylo ....

 

Pojezdze troche i sprawdze jeszcze raz....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.