Skocz do zawartości

E6X 530d M57N Odpowietrznik i oddzielacz oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

Auto jak w podpisie

 

Zajrzałem ostatnio do odpowietrznika i ujrzałem coś takiego: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP81&mospid=47559&btnr=11_2316&hg=11&fg=15

Z numeru VIN wynika, że powinno być coś takiego: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NJ71&mospid=47762&btnr=11_3935&hg=11&fg=15

 

Podejrzewam, że dawniej montowany był oddzielacz w postaci filtra ( jak w E39 ), a potem wymyślili coś nowego i zalecają to montować do starszych aut

 

Teraz pytanie

Obudowa odpowietrznika jest taka sama, inny jest oddzielacz oleju

Ta obudowa ma jakieś elementy, które się zużywają, czy mogę ją zostawić i zamontować nowszą wersję oddzielacza ?

 

A może po prostu wymontować oddzielacz i zostawić tak jak jest w jeszcze nowszych autach: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NS71&mospid=48809&btnr=11_3934&hg=11&fg=15 ?

 

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ta obudowa ma jakieś elementy, które się zużywają, czy mogę ją zostawić i zamontować nowszą wersję oddzielacza ?

 

Obudowa ma membranę która z czasem może pęknąć dlatego zaleca się wymianę kompletnej odmy co ok. 60 tys. km i lepiej wymień na taką jaka powinna być + separator plastikowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.