Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jestem nowym użytkownikiem tego forum. Niedawno kupiłem swój pierwszy samochów bmw e30 316i kombi. Kupiłem je okazyjnie, bo było stosunkowo tanie i stan techniczny mi odpowiadał (jedynie przerdzewiała tylna klapa), bmka miała instalacje lpg którą zdemontowałem, gdyż nie jest mi potrzebna (mało jeżdże). BMW jezdzi mi sie bardzo dobrze, wymieniłem w nim wszystkie czesci eksploatacyjne: rozrząd, płyny, klocki, olej na Valvoline LM 5w40, łączniki i poduszki stabilizatora i kilka innych o których teraz nie pamiętam. Silnik pracuje bardzo równo i cicho z czego jestem dumny, bo u dwóch moich znajomych takie same silniki z tym że 1.8 pracuja jakby miały potężny luz na zaworach (aż wstyd jezdzić). Chciałbym teraz przejść do mojego pytania odnośnie impulsatora na kablu WN. Moi koledzy maja takie czujniki na kablach (są to kable Bremi oryginalne majace po 20 lat), a ja mam wymienione na jakieś inne bez napisów z tym że bez czujnika. Chciałbym sie dowiedzieć czy brak tego czujnika nie zepsuje silnika i czy ma to wpływ na spalanie. Mam nadzieje że mi pomożecie :) Z góry dziekuje i pozdraiwm :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hmmm, dużo osób jeździ bez tego impulatora. I nic się nie dzieje złego. Nie wiem jak to wpływa na spalanie, bo nie mierzym tego. Puki co mam ten impulsator i jeździ dobrze. Dla świtego spokoju kup jakiś używany lub nowy i załóż.

 

PZDR>

Opublikowano

Dzieki za odpowiedź, moze uda mi sie załatwić ten czujnik. Trzeba tez nowe przewody do tego bo tych to raczej nie rozbiore :( .

Z tego co widze to nowe kable z czujnikiem i taką plastkikową, ładną listewką której nie mam u siebie kosztują ok 400 zł :? .

Zadzwoniłem właśnie do znajomego sprzedawcy części i mówi ze ma kable Jamor za 140 zł (podobno porównywalne jakosciowo do boscha) i najdłuższy kabel do 4 cylindra ma odkrecaną fajke tylko sprzedawa nie moze jej odkrecić. dziwne. :?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Łeeee Janmor to do Opla pojedzie w BMW padają na najlepszym wypadku po roku. Oczywiście nie wpsominając ze znajomy trochę za dużo sobie życzy za te przewody. Osobiście albo BOSCH/Bremi z tym impulsatorem, lub NGK bez (wtedy mysisz kupić i go założyć. NGK przychodzi uszcz rozkręcone, wiec tylko zakłądsz czujnik i przewód i do przodu.

 

PZDR>

Opublikowano
Witam jest raczej jeden taki czujnik na jednym kablu i służy on do identyfikacji cylindra tylko podczas diagnostyki
Staram się pisać posty takie jakie sam chciał bym otrzymać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.