Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Potrzebuję pomocy odnośnie E36 328i. Po podłączeniu pod komputer wyskoczyły dwa błędy:

http://img152.imageshack.us/img152/5047/bladnr6.jpg

 

Problemem są 3 rzeczy w tym aucie,

1. Zamulenie podczas gwałtownego wcisnięcia gazu.

2. Podczas odpalenia od razu gaśnie

3. Przerywa, gaśnie jak sie mocno rozgrzeje

 

ad. 1 Podczas gwałtownego wciśnięcia pedału gazu, np. przy 2.5tys obr auto przez chwile nie przyspiesza ok 1s i po tej wchodzi normalnie na obroty.

Wskazywałby na to błąd nr 8 - air mass meter. W live data w parametrze "Voltage of air meter" jest stale 0.10V i nic sie nie zmienia podczas dodawania gazu. Ale kupiłem drugi przepływomierz i błąd nie znika, (możliwe że kupiłem uszkodzony bo jest używany). Czy takie objawy mogą być z uszkodzonego przepływomierza czy raczej trzeba szukać problemu w wiązce ?

 

Błąd 52 to chyba od klapki wydechu, która jest odłączona więc tym bym się nie przejmował.

 

ad.2 Podczas uruchamiana silnika, auto odpali na sekunde i odrazu gaśnie, jeśli dodam delikatnie gazu, auto odpali i nie zgaśnie nawet jak puszcze później pedał gazu.

 

ad. 3 Jak się auto rozgrzeje dość mocno przy szybkiej jeździe po mieście to gaśnie na wolnych obrotach, a na wyższych tak jakby wyłącza zapłon na chwile, silnik się zadławi i po 0.2s jedzie normalnie.

 

Podaje parametry z live data:

 

http://img521.imageshack.us/img521/4935/bladnr1.jpg

 

engine load = 0 ? rozumiem, że jak auto na postoju to ten parametr będzie wynosić 0 ?

 

http://img856.imageshack.us/img856/7700/bladnr2.jpg

 

Ignition timing przekroczony ? czy na postoju to jest prawidłowe ? oraz spark monitoring = 0 ?

 

http://img267.imageshack.us/img267/788/bladnr3.jpg

 

http://img403.imageshack.us/img403/7474/bladnr4.jpg

 

Voltage of the air mass flow meter = 0.10 i tak jest caly czas bez zmian.

 

http://img201.imageshack.us/img201/9672/bladnr5.jpg

 

Po jakimś czasie jak nie kasuje błędów to potrafi wyskoczyć taki bład nr 100:

 

http://img220.imageshack.us/img220/9226/bladnr7.jpg

 

Z góry dzieki za pomoc

Opublikowano
Jedyne co widzę u ciebie niezgodne z normą to engine load zwykle na postoju i odpalonym silniku wynosi koło 100 u ciebie jest 0, a takiego wyniku na odpalonym silniku jeszcze nie widziałem.
BMW forever!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.