Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka.

Sluchajcie zalozylem ostatnio do siebie fele 17 cali(wczesniej smigalem na 15 calowych) na oponach 235/45 wszystkie cztery kola. Przy zakladaniu okazalo sie ze fele super proste nie sa, ale zostaly zalozone na auto.

Wczesniej mialem wymieniane sprezyny na obnizajace a konkretnie -40/-35 (sprezyny nowe), ale nie ustawiana byla geometria. Przy wymieanie sprezyn jest to konieczne?

No i po zalozeniu kol, przy predkosci okolo 70km/h zaczyna mocno trzesc kierownica, ale juz przy lekko ponad 80km/h objaw ten przechodzi i potem jest juz dobrze. Natomiast jak schodze z wiekszej predkosci to znowu w przedziale 70-80km/h jeszcze mocniej trzesie kierownica.

Mozecie mi powiedziec o co moze chodzic?

Pierscienie mam zalozone, bo fele sa z E39, takze inny otwor centrujacy.

Dzieki pozdro

Opublikowano

Wyważ koła, zobacz czy są proste.

Luzy w zawieszeniu mogą być problemem.

Ustaw zbieżność i konty

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Wyważ koła, zobacz czy są proste.

Luzy w zawieszeniu mogą być problemem.

Ustaw zbieżność i konty

 

a ja stawiam na wadę wewnętrzną opony - na wyważarce sprawdzić ręką czy czuć delikatne bicie na dłoni

z mojego doświadczenia wynika, że jeżeli felga jest tylko trochę krzywa to nie ma znaczenia

jak mam rację to przyjmę flaszkę - może być STOLICHNAYA 0,7L

George Wind

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.