Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Posiadam E87, ale zwracam sie do was z zapytaniem, bo na moim dziale nikt mi nie może odpowiedzieć.

 

Związku z tym, ze jestem na delegacji, to nie mogę podjechać na diagnozę. Przejde do rzeczy, kilka dni temu zakładali mi zabezpieczenie na skrzynię biegow, samochód stał dwa dni i wyładował sie aku. Od tamtego czAsu zapala mi sie kontrolka skrzyni biegow (żółta), ale tylko przy wlozeniu kluczyka, na zaplonie i zapalonym samochodzie tego błędu nie ma.

Kazalem wymienić ojcu aku, bo już był mocno zużyt, a myślałem ze jest to spowodowane słabym aku

 

Moze ktoś miał lub słyszał o podobnych objawach?

 

 

Btw, po wymianie aku , trzeba go adaptowac ?

 

Z gory dzięki za pomoc

Opublikowano

Akku trzeba zaadaptować bo inaczej alternator szybko go ubije.

 

Być może chłopaki spieprzyli coś z montażem zabezpieczenia. Ta kontrolka jest z wykrzyknikiem w środku? Jeśli tak to albo skrzynia ma problem z odczytem stanu pedału hamulca albo co bardziej prawdopodobne ten błąd pojawia się gdy lewarek jest zablokowany czyli Twoje nowe zabezpieczenie-może za mocno dociska drążek? Rozumiem że to skrzynia AT?

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano

Tak, taka zebatka z wykrzyknikiem w środku.

Nawet gdy zabezpieczenie nie jest zablokowane, to tez wyskakuje ten błąd.

Co ciekawe jak pisałem wcześniej,to na zapłonie i rozruchu tego błędu nie ma. Skrzynia działa tak samo jak działała, tryb sport i manual tez.

 

 

Wiem,ze to wrozenie z fusów,ale martwię sie czy to cos poważnego i czy już zbierać kasę na naprawę.

Opublikowano
A jakie zabezpieczenie?

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano

No to usiądź wygodnie i popatrz jak to się montuje. http://www.sendspace.pl/file/5db23a2678000504a2b856f wprawdzie to 5tka ale u Ciebie będzie bardzo podobnie, troche inna blokada - być może z taką extra rurką, może inny kształt ale zasada identyczna.

 

Nie mówię że coś jest uwalone, być może chłopaki po prostu źle założyli blokadę. Proponuję po powrocie z delegacji podpiąć się pod kompa a potem o ile nie będzie konkretnej wskazówki co dalej to uderzyć do zakładu który to montował, zdjąć tunel i obejrzeć jak to jest zamontowane, czy czasem nie jest nic uszkodzone itp. Trzeba by to obejrzeć.

 

Powodzenia!

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano

Dzieki za informacje i pomoc

 

Nie wiem czy dobrze opisze problem. Po podlączeniu kompa wyskakiwał problem z blokada skrzyni na "P". Rozebrali mi samochód i była niedopięta wtyczka od mikrostyku.

 

Naszczęscie wszystko jest ok.

 

 

 

 

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.