Skocz do zawartości

miskacz

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118i
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia miskacz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Każde zabezpieczenie jest do obejscia, jednak najważniejsze jest to aby zniechęcić potencjalnego złodzieja czasem, ktory musi poświęcić. Miałem w poprzednich samochodach blokadę skrzyni biegów, tylko raz ktoś chciał z nia zawalczyć, ale poległ. W 1er tez teraz mam i z tych wszystkich zabezpieczeń temu ufam. Nie skłaniam sie ku temu urządzeniu tylko dlatego, ze w tej firmie pracuje, ale w dobie pełnej elektroniki ufam blokadzie mechanicznej Jezeli potrzebujesz jakieś info, to pisz
  2. Witam, Chciałem polecić warsztat mojego znajomego z Lubonia. Warsztat mieści sie w : 62-030 Luboń ul. Powstańców WLKP 4A tel. 61 813 1665 61 893 3939 www.bearlock.pl Jest to serwis montażowy firmy Niedźwiedź-Lock, w ktorej nie tylko montują blokady do samochodów, ale również : - AutoGaz - Autoalarmy - Systemy antynapadowe - Auto DNA - Haki Holownicze - Serwis Klimatyzacji - Naprawy elektryczne i mechaniczne - Wymiana płynów, klocków i olejów - AutoKosmetyka - Zmiana koloru auta za pomoca folii - carbonowych, matowych etc. Na Hasło BMW KLUB, pewnie bedzie jakaś zniżka :) Pozdrawiam
  3. Dzieki za informacje i pomoc Nie wiem czy dobrze opisze problem. Po podlączeniu kompa wyskakiwał problem z blokada skrzyni na "P". Rozebrali mi samochód i była niedopięta wtyczka od mikrostyku. Naszczęscie wszystko jest ok. Pozdrawiam
  4. Dlatego mógłbyś użyć SRP autoglym, jest to produkt All in one, traktowany jako cleaner i maskuje drobne ryski. Ale przy ciemnych lakierach fajnie wychodzi black hole, ktory dodaje głębię. Napisałem żeby pierw uzyc piany aby zmyc ten największy syf, a jeżdżąc pedzelkiem z APC po zew zakamarkach to brudem porysujesz lakier. Jak przejedziesz dobrze glinka to tez zejdzie Ci wosk. Jaka masz aktywna pianę ? Ale nawet jak zrobisz cleanerem to nic sie nie stanie.
  5. Bezpieczniej bedzie tak 1. Aktywna Piana 2. Splukanie 3. Mycie z szamponem + zakamarki z APC 4. Splukanie 5. Glinka plus cos na smole 6. Splukanie 7. Suszenia 8. Cleaner nie musi już być jak robiłeś glinka, aczkolwiek nic sie nie stanie jak go uzyjesz 9. Przydala by sie jakaś odzywka 10. Wosk
  6. To ja tez sie pochwałę :D APC I Glinka Bilt Hamber Szampon SmartWax Cleaner DoDo lime primer AIO Autoglym SRP ew. Black Hole PB Wosk Lato Nattys Red, Zima Collinite QD Chemical Guys i QD Megsa Szyby AutoFinesse (jest to najlepszy srodek do szyb jaki mialem) Plastiki zew AutoGlym BumberCare Plastiki wew Megs natural shine Felgi ValetPro Bilberry Dressing ValetPro Proffesional Tyre Plus Mikrofibry, Chemical Guys Miracle Dryrer, szczortki, pedzelki I nine dziadostwa :D Nawet nie chce mówić ile wydałem na kosmetyki, a nawet ni chce tego podliczac, bo jeszcze wylewu dostanę :D
  7. odnosnie aktywnej piany, to są takie opryskiwarki chyba z firmy Gloria. Na domowe warunki daje rade. Tak jak pisali, jeżeli ma byc budżet okrojony to kupił bym : APC z Bilt Hamber Glinka z Bilt Hamber - soft Autoglym SRP jakis wosk Jest mozliwosc kupowania kosmetyków w próbkach za znacznie mniejsza cena. do tego musisz pare mikrofibr, piankowe pady i recznik z mikfibry
  8. Collonite 476, Megs #16 są bardzo trwałymi woskami, ale nie dają takiego efektu jak w podobnej cenie PW Nattys Red. Nie mniej Nattys Red daje świetny efekt, ale jest krótkotrwały, ale gdy dobrze dbasz o wosk, czyli używasz QD po myciu, to żywotność jego też bedzie dłuższa. Nie mówiąc że powierzchnia pod woskiem tez musi byc dobrze przygotowana. Trzeba pierw sie zastanowić jaki efekt chce sie uzyskać :D Najlepiej zarezerwować sobie weekend i poczytać http://forum.kosmetykaaut.pl, a pożniej isc po kredyt, bo zakupy będą drogie :D :D :D
  9. Tak, taka zebatka z wykrzyknikiem w środku. Nawet gdy zabezpieczenie nie jest zablokowane, to tez wyskakuje ten błąd. Co ciekawe jak pisałem wcześniej,to na zapłonie i rozruchu tego błędu nie ma. Skrzynia działa tak samo jak działała, tryb sport i manual tez. Wiem,ze to wrozenie z fusów,ale martwię sie czy to cos poważnego i czy już zbierać kasę na naprawę.
  10. Witam, Posiadam E87, ale zwracam sie do was z zapytaniem, bo na moim dziale nikt mi nie może odpowiedzieć. Związku z tym, ze jestem na delegacji, to nie mogę podjechać na diagnozę. Przejde do rzeczy, kilka dni temu zakładali mi zabezpieczenie na skrzynię biegow, samochód stał dwa dni i wyładował sie aku. Od tamtego czAsu zapala mi sie kontrolka skrzyni biegow (żółta), ale tylko przy wlozeniu kluczyka, na zaplonie i zapalonym samochodzie tego błędu nie ma. Kazalem wymienić ojcu aku, bo już był mocno zużyt, a myślałem ze jest to spowodowane słabym aku Moze ktoś miał lub słyszał o podobnych objawach? Btw, po wymianie aku , trzeba go adaptowac ? Z gory dzięki za pomoc
  11. Witam, Mam pewien problem. Związku z tym, ze jestem na delegacji, to nie mogę podjechać na diagnozę. Przede do rzeczy, kilka dni temu zakładali mi zabezpieczenie na skrzynię biegow, samochód stał dwa dni i wylądował sie aku. Od tamtego czAsu zapala mi sie kontrolka skrzyni biegow, ale tylko przy wlozeniu kluczyka, na zaplonie i zapalonym samochodzie tego błędu nie ma. Kazalem wymienić ojcu aku, bo już był mocno zużyt, a myślałem ze jest to spowodowane słabym aku. Moze ktoś miał lub słyszał o podobnych objawach? Btw, po wymianie aku , trzeba go adoptowac ? Z gory dzięki za pomoc Aaaa i jest to kontrolka żółta
  12. Witam wszystkich. W końcu udało sie kupić jedynke. Zdjęcia zamieszcze jak juz ją wypucuje. Jestem z poznania, wiec służę również pomocą w moim rejonie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.