Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie. Jeśli ktoś mi pomoże w zinterpretowaniu błedów będę bardzo wdzięczny.

 

72 Start of injection actuator – Controller (to chyba początek wtrysku)

8 glow device ( to chyba sterownik świec żarowych)

2 ignition circuit ZK1 belt tensioner driver

26 seat occupied recognition 1 (sbe1) (tu winna byla luźna kostka pod fotelem kierowcy bląd skasowany)

10 Controller Start of injection

 

Wiem że powinienem poszukać tu na forum tych błędów lub wpisać w Google ale problem jest bardziej złożony. Mianowicie sterownik pompy VP44 był naprawiany bądź wymieniany, świadczą o tym lutowane przewody idące od niego. Auto jest troche słabe i często brakuje mu mocy od dołu. Wkręca się dopiero powyżej 2500 obrt/min jak przeciągne je na biegu. Wiem że te pompy się często przycinają i są wadliwe i to pewnie jest przyczyną. Samochód nie kopci , pali dopiero po kilkukrotnym przekręceniu wału chociaż czasem zdarzy się że zapali od dotyku i ma moc od samego dołu ale to rzadkość. Zmienia kąt wtrysku ale wydaje mi się że z opoźnieniem. Występował też błąd wtrysku sterującego ale go wymieniłem i błędu nie ma. Dodam że wcześniej wymieniałem silnik tzn. goły słupek resztę osprzętu po prostu przełożyłem. Pompy wtryskowej jeszcze nie ustawiałem ale wiem że trzeba to zrobić. Mocy brakowało już przed przekładką. Natomiast wyżej napisane błędy pojawiły się po przekładce, wczesniej ich nie było. Czy mogły one powstać po przełożeniu pompy wtryskowej do drugiego silnika? Czy brak mocy może też być spowodowany wcześniejszą naprawą bądź wymianą sterownika pompy i złego jej ustawienia? Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.

Opublikowano
Witam kolegów. Widzę że nikt mi nie odpowiedział. A może jeszcze jedna rzecz którą teraz zauważyłem. Podczas podłączenia INPA (live data) na odpalonym silniku i biegu jałowym Spritzbeginn Soll pokazuje wartość !-0.95 a Spritzbeginn ist 10.94 Rozumiem że pierwsza wartość to warość oczekiwana natomiast druga to wartość rzeczywista. Powinny się mniej wiecej pokrywać a tu jest duża rozbieżność. Tak to rozumiem chyba ze się mylę. Czy wynika to ze źle ustawionego kąta wyprzedzenia wtrysku? Czy może pompa już pada? Tzn to że pompa siada to wiem ale może wie ktoś czy można jakoś jeszcze ją ustawić tak żeby pochodziła jeszcze jakoś. Dodam że nie cieknie z niej jest sucha, auto nie kopci, odpala raczej normalnie i czasem ma moc i jedzie normalnie. Podczas jazdy przy obrotach powyżej 2500 wartość Spritzbeginn Soll powoli wzrasta do 2,85. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.