Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów!!!

 

200kkm wybiło na liczniku, wpadł mi do głowy pomysł, że czas najwyższy wymienić olej w dyferencjale, zwłaszcza, że jest to wersja xDrive. Zadzwoniłem do ASO, oleju wchodzi 1l, cena 100,36zł. Nie zastanawiam się tylko kupuję i wymieniam, no i teraz pytanie... Czy ktoś z Was zmieniał olej w dyfrze w xDrive?? Tam jest jakiś korek spustowy czy tak jak w tylnym napędzie trzeba zdejmować miskę i potem montować ją na sylikon?

 

Wymiana oleju w czteronapędzie jest ważne, więc mam nadzieję, że pomożecie jakoś:)

 

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi!

Robert

Jeździłem wieloma samochodami, ale tylko BMW daje przyjemność, komfort i powoduje uśmiech na twarzy...
Opublikowano
Hehh... czekamy na dalsze opinie, ja u siebie jeszcze tam nie zaglądałem, więc nawet nie wiem czy w xDrive jest ten korek czy nie ma go tak jak w RWD, jeśli nie ma to będę musiał się zastosować do instrukcji zdjęcia miski, wylania oleju i ponownego jej zamontowania na sylikon. Tylko jaki ten sylikon, jeśli tam są spore temperatury...?
Jeździłem wieloma samochodami, ale tylko BMW daje przyjemność, komfort i powoduje uśmiech na twarzy...
Opublikowano (edytowane)

jezeli jest to taka sama skrzynka jak w X5 E53 po lifcie,to jest korek spustowy i wlewowy.Nalewa sie do przelania...

 

EDIT:

z tego co widze na realoem,to jest inna skrzynka.

Edytowane przez pieczek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.