Skocz do zawartości

Sterownik Vp44 Wymiana Tranzystora


djnic

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam bmw 320d e46 i brakło paliwa , auto juz nie odpaliło , okazało sie sie ze tranzystor w sterowniku do wymiany , kupiłem odpowiedni klej i tranzystor i go wkleiłem ale okazało sie ze podczas lutowania do podstawy 2 nózki bez problemu sie przylutowały a 3 niestety jest problem bo przy podstawie jest mały punk kwadracik do lutowania i cyna nie trzyma , probowałem zeskrobac troche zeby dostac sie do miedzi ale bez powodzenia , miał ktos moze podobny problem i w jaki sposób zlutowal tranzystor? Pozdrawiam

Ps wszędzie jest pokazane ze lutuje sie do starych nózek ale u mnie one wcale sie nie trzymały dlatego trzeba było lutowac do podstawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego no to musisz pomajstrować, cyna aby ci trzymała dobrze to musi być do miedzi przylutowana, w innym przypadku pompka złapie temperaturę większą i odleci ci źle zlutowana nóżka. Jak byś był z okolic Nowego Sącza to bym ci pomógł :) Podeślij fotkę tego sławnego sterownika vp 44

Darmowa diagnostyka, programowanie - Nowy Sącz i okolice, kontakt PW


Moja galeria: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=173808


BMW E46 320Cd CR EU4 Coupe

Scania 124l 420KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.