Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam bmw 320d e46 i brakło paliwa , auto juz nie odpaliło , okazało sie sie ze tranzystor w sterowniku do wymiany , kupiłem odpowiedni klej i tranzystor i go wkleiłem ale okazało sie ze podczas lutowania do podstawy 2 nózki bez problemu sie przylutowały a 3 niestety jest problem bo przy podstawie jest mały punk kwadracik do lutowania i cyna nie trzyma , probowałem zeskrobac troche zeby dostac sie do miedzi ale bez powodzenia , miał ktos moze podobny problem i w jaki sposób zlutowal tranzystor? Pozdrawiam

Ps wszędzie jest pokazane ze lutuje sie do starych nózek ale u mnie one wcale sie nie trzymały dlatego trzeba było lutowac do podstawy.

Opublikowano
kolego no to musisz pomajstrować, cyna aby ci trzymała dobrze to musi być do miedzi przylutowana, w innym przypadku pompka złapie temperaturę większą i odleci ci źle zlutowana nóżka. Jak byś był z okolic Nowego Sącza to bym ci pomógł :) Podeślij fotkę tego sławnego sterownika vp 44

Darmowa diagnostyka, programowanie - Nowy Sącz i okolice, kontakt PW


Moja galeria: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=173808


BMW E46 320Cd CR EU4 Coupe

Scania 124l 420KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.