Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, problem polega na tym że pojechałem wczoraj do Ostrołęki i wracając do Warszawy, na 5 km przed domem jak zjeżdżałem z trasy(samochód był mocno deptany po drodze, nawet do 190km/h) przy hamowaniu zgasł. Postałem trochę i po bardzo długim kręceniu odpalił. Ruszyłem dalej i sytuacja ta powtórzyła się jeszcze kilka razy. Co mogło się stac?? Dodam że na ekspresówkach jak bardzo szybko jechałem to w pewnych momentach autu brakowało mocy tak jak by turbo nie chodziło i zwalniało po czym po chwili wszystko się normowało. Przed tym auto paliło na zimnym i na ciepłym bez większych problemów. Co to może być?? Macie jakieś pomysły??
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
jezeli filtr ci nie pomoże to musze cie zasmucic ale mialem tez takie obiawy... niestety naprawa wydalaby sie bardzo droga... walnal mi nastawnik pompy.. okazalo sie ze sa dwa rodzaje nastawnikow.. rozbieralny i nie rozbieralny. moj akurat byl ten drugi czyli nie rozbieralny (auto z 93' a podobno od 94' szly rozbieralne) efekt.. zakup nowego badz regenerowanego koszta ok 1500 - 1800 zl przynajmniej tak mi mowili "pompiarze" mialem to szczescie ze kupilem za 1200zl kompletnego tds'a ze szrotu :D identyczny kolor jak moj, stan blacharski bardzo dobry a co najwazniejsze z dobrym nastawnikiem. wymienilem ustawilem metoda prob i bledow. calkowicie inne auto. nastawnik mozna powiedziec dostalem w prezencie bo na czesciach z tamtego auta jeszcze zarobilem (po za tym co trafilo do mojego autka) :) wiec modl sie zeby byl rozbieralny wtedy zmiescisz sie w nieduzych pieniadzach.. kwestia rozebrania, wyczyszczenia i ponownego ustawienia..
Gdyby Bóg kochał przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach ;)
Opublikowano
Problem rozwiązany :mrgreen: :mrgreen: Zaciął się pływak i pokazywał że mam 40l ropy, rozebrałem pomke z pływakiem i okazało się że na dnie jest ok 1cm ropy :duh: Tyle że zaciekawiło mnie to bo zazwyczaj tankuje po 200zł i nigdy nie zdarzyło mi się żeby zapaliła się rezerwa ani żeby było zalane do pełna więc teraz mam pewność że wskaźnik oszukuje. Dzięki za rady :cool2: temat do zamknięcia
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.