Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie ma co się denerwować, tylko działać metodycznie. Skoro rezystancja czujnika się zmienia w funkcji temperatury to powienien być ok, ale może też mieć złe wartości, coś mi się pamięta, że w 20 stopniach to jest około 2kOhmy. W zegarach sprawdziłeś i też jest ok, to zostaje wiązka od czujnika do zegarów. Tam zmierz, czy masz względem masy odczyty jak z samego czujnika. Jeżeli to tylko masa ucieka podlutuj ją w zegarach z obojętnie jakim miejscu.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano

ttrol skombinowałem drugi komplet zegarów. Nawet z takimi samymi numerami i niekombinowane. po podłączeniu i przekręceniu kluczyka wszystkie wskazówki drgnęły czyli ok. Ale po uruchomieniu silnika i nagrzaniu dalej brak wskazań :/ na obu czujnikach.

 

Kabel biegnący od czujnika ma kolor brązowo-biały i szukam go po drugiej stronie i nie ma go na niebieskiej wtyczce zegarów ani białej... nie wiem jak to rozumieć. Gdzie on powinien iść do wtyczki z tyłu licznika? czy może w inne miejsce

 

Byłem jeszcze raz i po przewodzie powolutku szedłem, musiałem w niektórych miejscach rozciąć osłonę wiązki, żeby się upewnić czy kabelek dalej biegnie :) tak doszedłem do schowka, dalej pod kierke i okolice pedałów. Nic konkretnego nie robiłem, wyszukałem w białej wtyczce biało brązowy przewód. z wtyczką niebieską na swoim miejscu i przekręceniu kluczyka wskazówka od razu skoczyła powyżej czerwonego pola a po wsadzeniu białej wróciła do swoje pozycji.

 

Uruchomiłem silnik. Wskazówka zaczęła zmieniać położenie i zatrzymała się kapkę przed środkiem skali :shock: dziwne, nie wiem o co chodzi. Fakt, że wyjąłem kostkę z białej wtyczki razem z przewodami żeby stwierdzić, który to konkretnie pin i nic więcej. Wychodzi na to, że gdzieś nie łaczyło. Ciężka sprawa. :mad2:

 

a i jeszcze jedno spostrzeżenie : od czujnika idą dwa przewody : brązowo-biały i brązowo biały. Jeden z nich znalazłem ale drugi nie wiem gdzie zniknął. Wy też macie dwa czy tylko 1 kabelek?

 

 

 

pozdrawiam

Opublikowano
Czyli masz rozwiązanie nie łączyło na wtyczce. Teraz rozepnij jeszcze raz, psiknij kontaktem na wszelki wypadek i zapomnij i usterce. Kolory przewodów po schematach, dostępne w sieci.
pozdrawiam Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.