Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam e39 przedliftowe na oryginalnej lampie i chciałbym przerobić je na xenony. Nie chce wkładać poliftowych lamp, żeby była możliwie jak najbardziej seria dla tego rocznika. Plan jest następujący - wymienić moduł z odbłyśnikiem na soczewkę i dorzucić przetwornice HID.

 

Kilka pytań:

 

1. Mam zamiar wymienić sam środek (tylko część z soczewką). Czy "środki" z angola pasują, tzn. czy soczewkę można łatwo przystosować do ruchu prawostronnego? Tych lamp jest od zaje.... a ponoć wystarczy odwrócić soczewkę (w innych autach wystarczy czasem przesunąć dźwignię przesłony).

 

2. Czy modele z oryginalnym xenonem i zwykłym halogenem soczewką czymś się różnią?

 

3. Do soczewki z halogenem jaki dobrać zestaw? Co tam siedzi? H7? D2S?

Opublikowano
Oryginalnie tam jest żarnik D2S, i jak podłączysz oryginalną przetwornicę musisz kupić żarniki Philips lub Osram gdyż w przypadku tanich zamienników lampy nie będą sie odpalały , no może za którymś reazem.(Miałem tak u siebie) Koszt 1 żarnika około 150-200zł
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
tak jak kolega wyzej pisal:D tylko orginal polecam... bo z tymi zamiennikami jst roznie obecnie mam zalozone zwykle h7 bo mialem podroby xenon hid... powiem tak tragedia... przed odpaleniem auta trzeba bylo wlaczyc xenon bo jak zapaliles pierw silnik pozniej xenon to auto gaslo i nie chcialo odpalic pozniej zapalal sie czesto 1 xenon... kiedys mi nawet zgasly obydwa jak jechalem noca (na szczescie mialem zapalone chaloeny) od tamtej pory nigdy wiecej podrob xenonow ... tylko orginal pozdrawiam;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.